5.5. 2024 10:19
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Polepy a samolepky nejen na Tvoje moto
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CENDURO VÍTANIE JARI 2024
· BMW F 900 GS
· Suzuki DR 350
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [975]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
tonybeny
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 18-02-2013 10:51
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11

ADV nebo SE je pořád lc8. Pokud to někdo neví,LC8 znamená kapalinou chlazený osmiventil..Wink[/quote]

tak to sem nevěděl, ovšem v tom případě je strom taky lc8annoy
 
jencekgs
#22 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 11:17
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10

Možná zkus promyslet těch 80% cest a 20% off. To je podle mě celkem dost pro off, tak jestli to není třeba 90/10.

Jinak si myslím, že jestli chceš jezdit po evropě, stromek je dobrá volba. Není drahý, je spolehlivý. Řekl bych že je to nejlepší vstupenka mezi cestovní endura. Dá Ti rozhled a třeba po roce si řekneš, že tě to táhne víc do terénu a koupíš něco víc off, nebo Tě terén neláká a že jsi vybral super.

Ono těžko radit. Myslím že Stromek má dostatek výkonu pro lidi, kteří jezdí normálně a nebo nejeli na ničem silnějším. Navíc proti litrovému Stromku má super spotřebu. Né nadarmo vyhrál několikrát krále Alp. Vezl jsem se na něm párkrát a kdybych měl omezený rozpočet a neměl GS, tak bych ho klidně koupil

Já mám na 11GS najeto asi 50tis a výkon mi chybí jen v Alpách, ale to si myslím že káždému kdo nemá 140k nebo brutální krouťák.
Jinak si myslím že mám výkonu přebytek. Ale mě třeba ta motorka plně vyhovuje a nechám si ji

Určitě Ti doporučím, se na těch mašinách svést. To ti hodně napoví.

Každopádně pokud chceš mašinu na déle, dobře vybírej.

PS: Stejně se mi zdá, že se z nás stávají rozmazlenci. Vše co je pod litr je líná mr.ka. Kam jsme se to dostaliShock

S Rablenkou cestou necestou
 
zdenek vrstvic
#23 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 13:42
Člen

Příspěvek: 13
Založený: 15.12.10

Já jsem najel cca 40 000km na DL650, spolehlivá, nenáročná, pouze běžná údržba, výborná ochrana proti větru, pro cestování ve dvou i s kuframa žádnej problém, pokud nechceš lítat 180 a vejš. Jezdím často ve dvou a kamarád za mnou s DL 1000 a jedinej rozdíl je /pokud nejedeme po dálnici - té se snažim vyhnout/ , že má protaženej ksicht u pumpy když musí víc platit . Spotřeba pod 5 l , takže cca 400 km na nádrž se dá.
Na GS 800 jsem jel poze několik km, takže nemohu moc soudit, pouze
pár postřehů. Malá ochrana proti větru, malé nepohpdlné sedlo,
posaz vic do endura, motor je fakt dobrej a jezdí snad na vzduch,
podvozek i celá motorka je mnohem schopnější v terénu něž DL, ale na cestování ve dvou bych bral raději DL. Na Tigrovi 800 jsem pouze seděl, proto no koment. Je to o prioritách, jsou to všechno OK motorky, ale poměr pořizovací cena/užitná hodnota vyznívá pro DL 650. Finále je stejně na každym z nás- a nejlepší je ta co máme v garáži.lol
Jinak kdyby jsi sháněl pěknýho stromka, tak já tady v PRODEJI jednoho nabízím.thumbs up
 
hobr
#24 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 14:22
Člen

Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11

Jdi do malého Stroma a neuděláš špatně. Ještě k tomu poměru silnice/terén. Každý píše dost velké procento (relativně) v terénu, ale v praxi je to pár km po polňačce. Měl jsem také velké oči, co toho najezdím off, ale praxe je trochu jiná. Tím Tě nechci shazovat, můžeš opravdu jezdit více terén - je to na každém soudruhovi, jak se rozhodne. Koneckonců peníze za motku budeš dávat Ty. Přeji šťastný kup.
Upravil hobr dne 18-02-2013 14:23
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
 
hobr
#25 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 14:27
Člen

Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11

jencekgs napsal:


PS: Stejně se mi zdá, že se z nás stávají rozmazlenci. Vše co je pod litr je líná mr.ka. Kam jsme se to dostaliShock

Pravdu díš.clap Kolik pak má asi Rablenka obsah?hmm
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
 
cibus
#26 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 15:19
Člen

Příspěvek: 101
Založený: 05.12.12

V Strom 650 že je slabý??? Díky nižšímu obsahu a kilům je velice agilní. Motor pochází z SV650 a byl svého času vyhlášen motorem roku. Je to parádní motorka, velmi user friendly, nezáludná a pohodová.

Bylo to první "cenduro" na kterém jsem jel, a díky kterému jsem zjistil, že i na těchto motkách se dá jezdit. Ve dvou při výjezdu na Červenohorské sedlo jsem s tím utřel kámoše s fárošem i jednu velmi rychlou Afriku. Qwert by mohl vyprávět, jak se to dá mydlit ve dvou na cenduru. :-)

Pro off bude ale dost nízká. On je ale taky off a off...
 
qwert
#27 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 17:22
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Mohl bych vyprávět leč z výchovných důvodů nemohu.Pohled na náklon ,,cendura,,lc8 letícího přes bílou čáru se stupačkama proklatě nízko a ochraný oděv spolezdkyně spočívající v teniskách a nekevlarových ryflích mi v tom brání..Grin
 
Luky1
#28 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 18:26
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

jencekgs napsal:
Možná zkus promyslet těch 80% cest a 20% off. To je podle mě celkem dost pro off, tak jestli to není třeba 90/10.

Jinak si myslím, že jestli chceš jezdit po evropě, stromek je dobrá volba. Není drahý, je spolehlivý. Řekl bych že je to nejlepší vstupenka mezi cestovní endura. Dá Ti rozhled a třeba po roce si řekneš, že tě to táhne víc do terénu a koupíš něco víc off, nebo Tě terén neláká a že jsi vybral super.

Ono těžko radit. Myslím že Stromek má dostatek výkonu pro lidi, kteří jezdí normálně a nebo nejeli na ničem silnějším. Navíc proti litrovému Stromku má super spotřebu. Né nadarmo vyhrál několikrát krále Alp. Vezl jsem se na něm párkrát a kdybych měl omezený rozpočet a neměl GS, tak bych ho klidně koupil

Já mám na 11GS najeto asi 50tis a výkon mi chybí jen v Alpách, ale to si myslím že káždému kdo nemá 140k nebo brutální krouťák.
Jinak si myslím že mám výkonu přebytek. Ale mě třeba ta motorka plně vyhovuje a nechám si ji

Určitě Ti doporučím, se na těch mašinách svést. To ti hodně napoví.

Každopádně pokud chceš mašinu na déle, dobře vybírej.

PS: Stejně se mi zdá, že se z nás stávají rozmazlenci. Vše co je pod litr je líná mr.ka. Kam jsme se to dostaliShock


Já měl ještě před baworákama Pegaso 650...že by mělo výkonu na rozdávání bych ale nikdy neřekl. Já vážím 113kg a manželka váží 58kg a když jsme někam jeli spolu tak to už bylo asi na tu 650 moc...zátah skoro žádnej proto jedenáctce a proti dvanáctce už ani nemluvím, nedovedu si představit na tom jet třeba na dovču na Makarskou kdy to chci zajet v jeden den. Když vemu že to jelo s námi dvěma už celkem za hranou...bez bagáže...která bude vážit taky cca 60kg na 10 dní tak bych takovou motorku uštval. Proto se já osobně kloním k většímu obsahu a za mě prostě vede na cestování Geeso, jo a spotřeba u Gs se hejbe taky mezi 4,5-7litry..průměrem ale většina jezdí za 5,5L což už proti třeba 650stromkovi je nepatrnej rozdíl
Upravil Luky1 dne 18-02-2013 18:28
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Bezpy
#29 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 18:37
Člen

Příspěvek: 9
Založený: 18.11.11

No po GS jsem také samozřejmě koukal.Nejvíc mi sedne 1200 a dokonce bych o jedné věděl má nejeto kolem 30000 rok myslím 2004.Kompletní servisní historie je samozřejmostí.Jen mě trochu odrazuje že každý mluví spíš o 1100 a 1150 a hodně lidí říká že 1200 je už přeplácaná elektronikou tak nevim.Jinak jak je to se spolehlivostí té 1200 má nějaké mouchy?Co kardan jaká je jeho životnost toho se docela bojím.
Díky všemthumbs up
 
Luky1
#30 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 18:53
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Bezpy napsal:
No po GS jsem také samozřejmě koukal.Nejvíc mi sedne 1200 a dokonce bych o jedné věděl má nejeto kolem 30000 rok myslím 2004.Kompletní servisní historie je samozřejmostí.Jen mě trochu odrazuje že každý mluví spíš o 1100 a 1150 a hodně lidí říká že 1200 je už přeplácaná elektronikou tak nevim.Jinak jak je to se spolehlivostí té 1200 má nějaké mouchy?Co kardan jaká je jeho životnost toho se docela bojím.
Díky všemthumbs up


12ctka je motorka jako každá jiná a taky má své mouchy ale nejsou to žádný rozpadlý kardany atd. jde spíš o anténku EWS která stojí 650kč a o relátku které usměrňuje dávkování proudu pal.čerpadlu a to stojí nové cca 3000kč ale dělají se i opravy které vyjdou na pár korun CCa 20kč za tmel, v případě brzd s posilovačem jde levněji sehnat celej modul ale už se to dá taky obejít, tuším ale že 2004 ještě posilovač neměla...oproti jedenáctce nebo 1150 je lehčí o pár kilo(jedenáctka a i jedenáctpade jsou kovařiny ale že by byly lepší jak dvanáctka bych neřekl). Naopak 12ctka je lépe ovladatelná, má výkonější a pružnější motor, lepší posez, design je na každém co se komu líbí.
Upravil Luky1 dne 18-02-2013 18:58
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Bezpy
#31 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 18:58
Člen

Příspěvek: 9
Založený: 18.11.11

A jak je to s tim kardanem?Vyžaduje nějakou větší péči nebo stačí měnit jen olej? Grin
 
Luky1
#32 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:04
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Kardan nevyžaduje žádnou péči, když měníš olej v převodovce a tím pádem i v koncovém převodu tak jen ten kříž a tisícihran u krušky koncového převodu mázneš Aramidovou vazelínou a máš na dalších cca 10-12tis. km klid.
Upravil Luky1 dne 18-02-2013 19:05
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
magoss
#33 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:09
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

Jencek to napsal velice hezky, já když jsem koukal po motorce chtěl jsem Litra,uvažval jsem mezi Varanem a GS1150,teď krapek lituju že jsem se nesvezl na GS1100 pač to je nezmar traktor,nakopeš za 5 a jedeš všude:-)

jinak postupem času a naježděných cca 35 tis na GS1150 a v porovnání co znám pár lidí co mají Stromka 650.hele klidně do té motorky jdi,spotřebou je to srovnatelné néli uspornější,na rychlost strom veme BMW do kapsy.mylsím že když pominu že to offu ta motorka ve dvou mco není ale sotolinu s tím dáš s přehledem!! tak byhc to neřešil.. ono taky záleží co si představuješ pod pojmem Off a navíc už zde máme lidi co dokážou prej stroma zvednout o pár cm nahoru

jinak ty věříš že BMW z roku 2004 má najeto jen 30 tis km?? nechci být rejpavej ale snad nejsi najivka?

jo a péče o kardan??jasná měníš jen olej do doby dokuď se neposere..
řetěz i kardan má své výhody a nevýhody,jak já říkám, o řetěz se musíš víc starat ae když příjde jeho čas poznáš to zavčacu a můžeš s tím počítat
kardan měníš jen olej a daleko míň starostí ale když se ti má posrat málo kdy to poznáš:-( toď můj názor
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
Bezpy
#34 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:11
Člen

Příspěvek: 9
Založený: 18.11.11

Díky moc za odpovědi ještě prosimtě lišli se od sebe nějak různé ročníky nebo 1200 byla pořád stejná?Popřípadě mají nějaké ročníky své mouchy díky.
 
magoss
#35 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:13
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

R1200 Gs co vím ty první ěli v koncovém převodu doživotní náplň což je blbosttakže hodně motorek bylo na svolávačkách am ěnil se koncovej převod za ten co má výpustní šroub. kamarád má 2004 a má to s výpušťákem druhej má 2005 a nemá to s výpustí.
to je asi zamě jediné co vímGrin
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
qwert
#36 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:17
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

magoss napsal:
Jencek to napsal velice hezky, já když jsem koukal po motorce chtěl jsem Litra,uvažval jsem mezi Varanem a GS1150,teď krapek lituju že jsem se nesvezl na GS1100 pač to je nezmar traktor,nakopeš za 5 a jedeš všude:-)

jinak postupem času a naježděných cca 35 tis na GS1150 a v porovnání co znám pár lidí co mají Stromka 650.hele klidně do té motorky jdi,spotřebou je to srovnatelné néli uspornější,na rychlost strom veme BMW do kapsy.mylsím že když pominu že to offu ta motorka ve dvou mco není ale sotolinu s tím dáš s přehledem!! tak byhc to neřešil.. ono taky záleží co si představuješ pod pojmem Off a navíc už zde máme lidi co dokážou prej stroma zvednout o pár cm nahoru

jinak ty věříš že BMW z roku 2004 má najeto jen 30 tis km?? nechci být rejpavej ale snad nejsi najivka?

jo a péče o kardan??jasná měníš jen olej do doby dokuď se neposere..
řetěz i kardan má své výhody a nevýhody,jak já říkám, o řetěz se musíš víc starat ae když příjde jeho čas poznáš to zavčacu a můžeš s tím počítat
kardan měníš jen olej a daleko míň starostí ale když se ti má posrat málo kdy to poznáš:-( toď můj názor


Nenazýval bych nikoho naivkou,znám moc dobře jednu motorku taky z roku 04 a dnes má najeto 22000km..
 
magoss
#37 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:19
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

dobře tak možné to je ale uznej že je to velice malé %cento motorek a všeho.

dnes jsem zrovna koukal na jeden inzerát kde píše tuším 2004 a taky nějak kolem 30 tis najeto a nějaký čas ježděna u nás. a podle mě pokuď je to dovoz z německa či celkově tak nevěřím že tam ty motorky jen tak stojej v garáží..
ale je to jen můj názor a za toho najivku se omlouvám,nechtěl jsem se někoho dotknout
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
Bezpy
#38 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:20
Člen

Příspěvek: 9
Založený: 18.11.11

No samozřejmě mi je tech 30 000km divných ale mělo by se to dát napíchnout jako auto a zkontrolovat to ne?To mě docela překvapilo že 650 strčí do kapsy 1200.Chápu že je menší,lehčí hravější ale i tak hmm
 
Luky1
#39 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:20
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Lišili se 2004 byla bez posilovače brzd, ty byly tuším na modelech 2005-2006, 2007 už je opět brzdová soustava jako u 1150 to jest bez posilovače. Největší zlom přišel 2010 s dvouvačkou a přívěrou na výfuku
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
magoss
#40 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:21
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

Bezpy napsal:
No samozřejmě mi je tech 30 000km divných ale mělo by se to dát napíchnout jako auto a zkontrolovat to ne?To mě docela překvapilo že 650 strčí do kapsy 1200.Chápu že je menší,lehčí hravější ale i tak hmm


650 strčí do kapsy R1150 gs dvanáctku nevím :-)
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 57

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,337
· Nejnovější člen: Najmi
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.08 sekund 361,845,935 návštěv