| 
 SUZUKI V-Strom 
 | 
| tyfoza | 
 Přidané 09-10-2012 21:05 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 414 
Založený: 27.05.12 
  | 
Tak jsme změřili světlou výšku, když na motorce sedím. Vážím 115kg. 
Světlá výška obsazeného V-Stromu je 19cm po šusplech.   
 
Již včetně odpočtu 1cm za motokrosové špalky C-02 a C-18, co mám obuté.
 Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. 
tyfoza.blogspot.cz | 
|   | 
 | 
 | 
| tyfoza | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 16-03-2013 14:27 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 414 
Založený: 27.05.12 
  | 
Přední kolo 21" a přední tlumiče a brzdiče z XTZ 750. 
Tak zimní snažení bylo ukončeno a dnes mám i otestováno na motokrosové trati. 
Je to výrazná změna k lepšímu. 
 
Další krok k lepšímu offroadu bude delší zadní tlumič a zadní drátěné kolo 18". 
 
http://tyfoza.blo...z-xtz.html 
 
tyfoza přiložený následující obrázek:
  
  [174.52Kb]
 
Upravil tyfoza dne 16-03-2013 14:28
 Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. 
tyfoza.blogspot.cz | 
|   | 
 | 
 | 
| qwert | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 16-03-2013 14:30 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
No to už je stromek se kterého by v qwertlandu nemuselo na podzim nic opadávat..  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| tyfoza | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 16-03-2013 14:46 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 414 
Založený: 27.05.12 
  | 
qwert napsal:
No to už je stromek se kterého by v qwertlandu nemuselo na podzim nic opadávat..    
 
Pravdu máš, však se tam za tebou už chystám pěkně dlouho. 
I s 19" kolem to šlo, ale s 21" je to jako jiná motorka - hlavně rozdíl tlumičů 15cm zdvih vs. 23cm je znát fakt moc. 
Dal jsem dopředu Mitas C-17 ať je to k té Mitas C-02 vzadu a příjemné.
 Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. 
tyfoza.blogspot.cz | 
|   | 
 | 
 | 
| qwert | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 16-03-2013 14:49 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
No budeš vítán..  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Meli | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 16-03-2013 15:47 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 626 
Založený: 06.08.10 
  | 
Proc ty ku...y sikmooke nedělají rovnou verzi XC na dratech vepředu s 21. Byla by to zajímavá alternativa ...
 
Upravil Meli dne 16-03-2013 15:48
 Bvízka se k bvízce naklání | 
|   | 
 | 
 | 
| Sergej | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 16-03-2013 23:05 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 274 
Založený: 14.07.11 
  | 
Tyfoza- vyrieš ten zadok a kupujem ešte jedného dreveňáka aby som si ho takto upravil.  
Ale keď tak skúšam na mieste po zvýšení tak to ťažiško tam cítim že je hore, po návšteve výstavy v BA, keď som si niektoré mašinky prehadzoval to nebolo až také(XC700...)... Ale uvidíme ako sa to bude správať v RO keď pôjdem v plnej poľnej  
 Sergej 
http://sergejdesign.blogspot.sk/ 
https://www.facebook.com/sergejdesign/ 
eshop: http://www.sergejdesign.com/ | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| snelcuk | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 18-03-2013 09:29 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1283 
Založený: 20.10.11 
  | 
tyfoza napsal:
Přední kolo 21" a přední tlumiče a brzdiče z XTZ 750. 
Tak zimní snažení bylo ukončeno a dnes mám i otestováno na motokrosové trati. 
Je to výrazná změna k lepšímu.
 
Další krok k lepšímu offroadu bude delší zadní tlumič a zadní drátěné kolo 18".
 http://tyfoza.blo...z-xtz.html   
Paráda   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| vlk | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 18-03-2013 13:08 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 643 
Založený: 01.07.10 
  | 
tyfoza napsal:
Přední kolo 21" a přední tlumiče a brzdiče z XTZ 750. 
Tak zimní snažení bylo ukončeno a dnes mám i otestováno na motokrosové trati. 
Je to výrazná změna k lepšímu.
 
Další krok k lepšímu offroadu bude delší zadní tlumič a zadní drátěné kolo 18".
 http://tyfoza.blo...z-xtz.html   
 
... nadhera  
 Navigačný pretek motocyklov podľa itinerára 
www.rallykopanice.sk | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Marselus | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 18-03-2013 16:39 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 751 
Založený: 11.08.10 
  | 
tyfoza napsal:
Přední kolo 21" a přední tlumiče a brzdiče z XTZ 750. 
Tak zimní snažení bylo ukončeno a dnes mám i otestováno na motokrosové trati. 
Je to výrazná změna k lepšímu.
 
Další krok k lepšímu offroadu bude delší zadní tlumič a zadní drátěné kolo 18".
 http://tyfoza.blo...z-xtz.html   
 
 
 www.marselus.com 
Výroba motodoplňků | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| ivan66 | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 18-03-2013 20:18 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1415 
Založený: 12.06.10 
  | 
tyfoza napsal:
Přední kolo 21" a přední tlumiče a brzdiče z XTZ 750. 
Tak zimní snažení bylo ukončeno a dnes mám i otestováno na motokrosové trati. 
Je to výrazná změna k lepšímu.
 
Další krok k lepšímu offroadu bude delší zadní tlumič a zadní drátěné kolo 18".
 http://tyfoza.blo...z-xtz.html   
 
Mě pose.. , Strom OFF   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Roman2bk | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 19-03-2013 08:01 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 345 
Založený: 05.09.11 
  | 
no hurá, konečně vidím prvního Stroma, co netahá motor po zemi!  
Blahopřeji že jsi to úspěšně vyřešil      
 
jo a nechtělo by to masivnější padáky?  (když už se jezdí v terénu, tedy já bych si je tam dal, protože padám furt   ) 
a řidítka o něco výš (jen tipuji podle fotky) 
 
 
Sám ještě nevím jestli do toho půjdu (brzdou u mě jsou jako obvykle peníze...), ale líbí se mi to, to jo | 
|   | 
 | 
 | 
| tyfoza | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 19-03-2013 13:04 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 414 
Založený: 27.05.12 
  | 
ad padací rámy - mám je rozšířené a funguje to moc dobře. Viz. http://tyfoza.blo...-ramu.html  
 
Nízké břicho „levně“ vyřešíš vzadu kost ideálně 125mm (já mám 120mm) a dopředu prodloužení teleskopů. To se dá dokupy pořídit za cca 4tis.  
- zadek http://tyfoza.blo...dlice.html  
- předek http://tyfoza.blo...strom.html  
Ono to s 19" kolem taky fungovalo pěkně. Světlá výška s 21" kolem a 19" kolem zůstává téměř stejná.  
 
Ale limitem je délka zdvihů. Chtěl jsem delší. Mně teoreticky stačilo vyměnit jenom tlumiče a kolo zachovat origo, ale bylo by s tím víc práce - řešit redukce uchycení brzdičů, jiný průměr osky atd. 
 
S 19" kolem mám prodloužení teleskopů na maximum. S 21" kolem mám prodloužení teleskopů na minimum. 
 
neověřené řešení délky zdvihu: 
Tady http://www.stromt...7-5-a.html  je příspěvek číslo #6 a tam je popsáno, jak se dá údajně prodloužit zdvih s originálním tlumičem.  
Pro orientaci tady je přední tlumič schéma http://www.partsd...rom/70658/  
Nevím, jestli to takto může fungovat, já jsem teleskopy DL 650 ještě zevnitř naživo neviděl. 
Kdyby to fungovalo,  vyřešíš tím i delší zdvih i zvýšení předku. A potřebuješ jenom nadvařit vnitřní část a dát delší pružinu. Pořád by to bylo levnější než měnit celý předek.
 
tyfoza přiložený následující obrázek:
  
  [156.83Kb]
 
Upravil tyfoza dne 19-03-2013 13:15
 Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. 
tyfoza.blogspot.cz | 
|   | 
 | 
 | 
| VST-rom | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 21-03-2013 23:22 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 34 
Založený: 11.01.13 
  | 
Hmm, moc hezké  
Díval jsem se na ten odkaz ohledně prodloužení sériových tlumičů. Jestli to správně chápu, tak pokud tam i po prodloužení vnitřního "cylindru" o 40 mm zůstane dostatečný vzájemný přesah vnější a vnitřní trubky, tak by to jít mělo. Prodlužovat vnitřní trubku by asi už mohl být pevnostní problém. 
Je otázkaou, na kolik by taková úprava vyšla (vč. těch pružin, těsnění, oleje atd.) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Zafod | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 15-04-2013 10:04 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 16 
Založený: 15.04.13 
  | 
Tak jsem viděl Tyfův Vstrom naživo a musím říct jako bývalý Vstromista, že ta motorka dostal off grády. 
 
Jinak Tyfe prosím pokuď to půjde dej někam fotky ze sobotního RBMka ať si je můžu stáhnout. Fotil si tam něco na startu a dál pak možná taky.  
Díky. Z. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| cippis | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 16-04-2013 21:46 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 16 
Založený: 21.01.13 
  | 
jj, tak yjsem ho tudlepotkal na pumpe, paráda.- Muj stromek má co dohánět .-) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| tyfoza | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 19-05-2013 23:31 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 414 
Založený: 27.05.12 
  | 
Našel jsem prasklinu na rámu svého Stroma K9 u levé stupačky.  
Podrobnosti viz. http://tyfoza.blo...strom.html 
 Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. 
tyfoza.blogspot.cz | 
|   | 
 | 
 | 
| xx4 | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 20-05-2013 00:12 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1660 
Založený: 02.05.10 
  | 
 
 
Jen takový technický podotek.Ta mřížka na odlitku tam není kvůli zpevnění odlitku,ale má souvislost s eliminací vzniku bublin a kazů z vnitřní strany odlitku při lití..Je to standartní postup při odlévání výrobků z hliníkových slitin... 
 
Tady je ukázka části formy pro tlakové lití i s drážkama.Ty se z odlitku odstraní při dalším opracování.Na rámu je nechali,protože se tahle část rámu dále neopracovává. 
 
' '
 "Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| tyfoza | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 20-05-2013 00:16 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 414 
Založený: 27.05.12 
  | 
Ok, díky. Opravím si to   A uvedu zdroj, to je jasná věc.
 
Upravil tyfoza dne 20-05-2013 00:21
 Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. 
tyfoza.blogspot.cz | 
|   | 
 | 
 | 
| Meli | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 05-06-2013 20:37 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 626 
Založený: 06.08.10 
  | 
Tak jsem vytvořil stránku s popisem doplňků... http://meli.cz/do...  
 
' '
 Bvízka se k bvízce naklání | 
|   | 
 |