Malinko z vlastní zkušenosti: věk, aktuální finanční situace a mnoho dalších důvodů mě donutilo dále nečekat na KTM 790 Adventure a vyměnít svou milovanou 990 za něco novějšího. Po pár prvních kilometrech jsem všechny pochybnosti a obavy z velké kubatury a brutálního výkonu okamžitě zahodil za hlavu. Je to neskutečný stroj! O podvozku nemá cenu mluvit, prostě tradičně dokonalý a bezkonkurenční. Konečně motorka, kde se se svými téměř 190 cm, cítím normálně a nemusím nic snižovat ani zvyšovat. Jedovatá jednička a ucukaný plyn z 990 je beze zbytku pryč, krásný sametový náběh výkonu už od 2 tis. otáček. Při šesti tisících otáčkách tam je asi nějaký trpajzlík, co najednou prohodí motor a je z toho regulérní raketa. Prostě z beránka najednou F16 Ale i v tomto "režimu" zůstává maximální ovladatelnost, i s malým plexi pohoda za řidítky. Ještě k váze: udávaných 235 kg provozní hmotnosti snad není pravda! Asi ji budu muset zvážit, ale prostě tomu nevěřím. Pocitově bych to tipoval tak max. na 210 kg. Takže případný stesk po něčem lehčím určitě není na místě, to by ta případná osmistovka musela vážit 170 kilo ... a to zatím nehrozí.
Upravil tatonka dne 11-04-2016 07:57
Vojto gratulace.Na eRku jsem se svezl jen kousek po šotolině a taky jsem z něj měl moc dobrý pocit.Nové eRko ted krotí i Hitchcock a taky z něj má hubu od ucha k uchu..
Ahoj, jak píše nahoře, po XT600, Hondě CB1300, nová a teď měsíc stará KTM Adventure 1190. Super motor, podvozek, akorát docela topí do stehen...Jenže prosím o radu: po servisu v 1000 km, cvakání při dobrzďování v rychlosti cca 5 km v řídítkách. Otočka zpět do servisu ve Vrbovce - prý volné ložisko v brýlích. Odjezd - dotáhli, necvaká ale, po cca 150 km velmi výrazné cvakání ve vidlích - stojící moto - zabržděné přední kolo a propružení vidlí, odbržděné kolo slabší cvakání. Pomalu do Shivy -tam podezření na prasklou pružinu, výměna obou pružin ve vidkích (v záruce), obě původní ohnuté jak banán... koukali jak blázni, že to ještě neviděli? Máte s tím někdo zkušenosti? Dík Jirka