Na vidlice DRka? To nevím... ale zavzdušněný byl centrál, to jsem myslel.
Upravil Barney dne 10-02-2016 21:43
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Mám tam uvedeno 14EL, pod tím K772, je to r,v. 1998, dovoz ze Slovenska, sek. převod 15/41. Karburátory s označením EL14 byly pro zemi určení Švýcarsko. Čistě teoreticky bych pod víkem měl tedy mít primární převod 64/20....
Koupil jsem teď na zkoušku menší kolečko, takže mám převod 13/43. V terénu je to o dost živější, na cestě to při stejné rychlosti točí o cca 500 ot. víc. Takže to vypadá zhruba takhle:
Dimi, ekvivalent pro tvůj stroj by měl být poměr 14/41, nebo 15/44. Jak se uvidíme, nechám tě projet ať můžeš vyzkůšat. A 14z kolečko ti kdyžtak můžu půjčit.
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Čaute,som tu nový a potreboval by som poradiť.Rozhodol som sa nastaviť karburátor.Strieľa do výfuku.No namiesto skrutky na bohatosť zmesi tam mám nejakú záslepku s dierkou.Vyzerá to originál.Tak som bohatosť zmesi nanastavil.Nastavil som aspoň hladinu,segerku na ihle som dal na tretí zárez odspodu,no strieľa to stále a po pridaní plynu aj skapína.Ide úplne na hovno. Karburátor 14EL K771.
SUZUKI DR 350 SE.
Nejde mi vložiť foto
Upravil Peter Bindics dne 26-06-2016 18:20
Tady máš nějaké výchozí data... Jehla na 4. zářezu (myslím že to počítají od vrchu), šroub bohatosti směsi 2 otáčky od utažení. Ten šroubek by měl být pod záslepkou, která se opatrně odvrtá. Jestli v té záslepce už je dírka, zkus ji nějak vytáhnout.
''
Upravil Barney dne 26-06-2016 21:58
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Dík za radu.Tá záslepka je mosadzná a je tam napevno nalisovaná.Dierka je v nej asi 1mm.Nemôže to byť nastavené jednorazovo ?Teraz niečo k hladine,úroveň hladiny som mal dosť vysokú,tak som plieškom nastavil ako odporúčajú t.j.hrana karburátora a hrana plaváku rovnobežne.Myslím že po tomto nastavení je to ešte horšie.Málo paliva.
Tak som tú záslepku odvrtal a pod ňou bola skrutka na nastavenie bohatosti zmesi.Neskutočné.Tak som ju nastavil na dve otáčky,hladinu som nastavil ako odporúčajú(hrana karburátora a hrana plaváku rovnobežne),ihlu na štvrtý zárez zhora a DR-ka ide velmi slabo,bez výkonu,poradte ako to inak nastaviť? Úplne som sa s tým pohral a výsledok nahovno.
Jen taková zkušenost z nákupu řetězového kolečka...
Vzal jsem z jednoho eshpou přední řetězové kolečko. Dorazilo od výrobce MTZ, na pohled naprosto shodné s tím starým, ale nešlo mi nasadit na hřídel. Zjistil jsem, že zuby na drážkování má toto kolečko o malinko širší.
Doma jsem to podle výkresu z webu výrobce poměřoval a sedělo to, takže že by mi poslali typově jiné asi nehrozí.
Po domluvě s eshopem mi kolečko vyměnili za jiné, od výrobce Grosskopf a to sedí naprosto přesně, jak prdel na hrnec.
Jen dodám, že toto kolečko je shodné pro modely Suzuki:
DR 350 všechny
DR-Z 400 všechny
RM 250 r. 84'-12'
To kdybyste na ty naše veterány nemohli najít to správné...
''
''
Upravil Barney dne 08-09-2016 21:35
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Čaute,mám jeden problém.
Pôvodný výfuk na mojej DRke začal vypiskovať,tak so riskol kúpu repliky Akrapoviča z Aliexpresu za 36 eur.No po montáži som zistil ,že má strašne silný zvuk,nakoľko mám motorku na značkách a chodím na nej do práce to je sila .Ako tú koncovku utíšim?,vatou?.
Nemôžem zohnať origo výfuk.
Dík..
Upravil Peter Bindics dne 21-02-2018 13:56
Jinak kdo má Fejsbůk a DR350, určitě se přidejte do CZ/SK skupiny. Žije to tam a najdete spoustu informací, rešených problémů i inspirace.
-->> https://www.faceb...281919242/
''''''„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Pokud by někdo sháněl DR350, doporučuji kontaktovat Ladislav Bolech ze skupiny Suzuki DR 350 CZ / SK na Facebooku. Je to mechoš, který kupuje zubožené DRka a dává jim nový život. Krásné kousky...
Ahojte,ako nastavím bohatosť zmesi na karburatore Mikuni na DR 350 za chodu motora ,keď skrutka je nad štartérom a ja sa k nej zospodu neviem dostať.Chytá výborne no za studena alebo miernom ochladnutí ako keby ju dusilo,potom neskôr lepšie,bohatosť na 2 a pol otáčky.Krbec pretesnený ,zrepasovaný..