No dát Triumph mezi pochybné značky je teda dost drsné
nedá mi abych si nepovzdychnul nad tím, že v dobách kdy Triump udával směr udávala směr i Jawa, akorát dnes už je to všechno jinak
ale to bylo i u BMW - tam motocyklová divize taky přežívala a moc se jí nedařilo a v podstatě dnes jsou tam kde jsou díky tomu, že přišli s řadou GS
takže GS je opravdu legenda (a to klidně řeknu i jako majitel KTM ) ------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
Jo a take se koukni kolik maj ti co tam resi ty gufera atd. nalitano kilometru,uz jsem se setkal s rok starymi GSky a meli nalitano neco kolem 35tis km a jeste k tomu tem masinam kazdy dava co proto,malo kdo ma GS jen na cesty,ale je pravda ze predchozi modely snesly daleko vic a nebyly tak poruchove.
Nemusím se koukat já se v motorkách hrabu a jako to i majitel BMW pouze za sebe tvrdím,že za ty prachy to je šunt,já osobně bych podruhé do toho nešel i když osobně sem zatím týhle problémy neměl krom výměny gufera kardan-převodovka a ložisek uložení hrušky,ale při 58000 Jediné velké + je podvozek ten je bezkonkurenční
Ja te trochu nechapu ,rikas ja osobne jsem nemel problemy,a na druhou stranu je to sunt tak nevim.Jinak vymena loziska pri 58tis neni zas takova tragedie.Kdyz se tak hrabes v motorkach tak bys mel vedet ze se vse opotrebovava a neni nic na veky.A takove motorky co nepotrebuji udrzbu uz asi nenajdes.A nebo jsem te spatne pochopil.
Špatně jsi to pochopil,jedna je to servisák...a jednak trošku rejpal..ale jinak suprovej týpek. A je fakt že co spolu jedem nadáva na to pořád..
Přesně tak špatně si mně pochopil já na ní nadávám jelikož sem celý život jezdil na japoncích a tam jsem nemusel poslouchat záludné pazvukyTam to klepe tam to hučí mezi 4 a 5 falešný neutrál při přeřazení jsou ty kvalty tak daleko od sebe že zavzpomínám na základku kdy se nacvičoval pochod na spartakiádu a koleno sem musel zvedat pomalu do úrovni ušíTo u japonce prostě není tam to je cik cak.Teď vážně,neznám japonce s kardanem,u kterého by se měnilo u kardanu gufero nebo ložiska při 58000km.při porovnání cen s ostatníma motorkama je to dle mně za ty prachy opravdu ......
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
Jo a take se koukni kolik maj ti co tam resi ty gufera atd. nalitano kilometru,uz jsem se setkal s rok starymi GSky a meli nalitano neco kolem 35tis km a jeste k tomu tem masinam kazdy dava co proto,malo kdo ma GS jen na cesty,ale je pravda ze predchozi modely snesly daleko vic a nebyly tak poruchove.
Nemusím se koukat já se v motorkách hrabu a jako to i majitel BMW pouze za sebe tvrdím,že za ty prachy to je šunt,já osobně bych podruhé do toho nešel i když osobně sem zatím týhle problémy neměl krom výměny gufera kardan-převodovka a ložisek uložení hrušky,ale při 58000 Jediné velké + je podvozek ten je bezkonkurenční
Ja te trochu nechapu ,rikas ja osobne jsem nemel problemy,a na druhou stranu je to sunt tak nevim.Jinak vymena loziska pri 58tis neni zas takova tragedie.Kdyz se tak hrabes v motorkach tak bys mel vedet ze se vse opotrebovava a neni nic na veky.A takove motorky co nepotrebuji udrzbu uz asi nenajdes.A nebo jsem te spatne pochopil.
Špatně jsi to pochopil,jedna je to servisák...a jednak trošku rejpal..ale jinak suprovej týpek. A je fakt že co spolu jedem nadáva na to pořád..
Přesně tak špatně si mně pochopil já na ní nadávám jelikož sem celý život jezdil na japoncích a tam jsem nemusel poslouchat záludné pazvukyTam to klepe tam to hučí mezi 4 a 5 falešný neutrál při přeřazení jsou ty kvalty tak daleko od sebe že zavzpomínám na základku kdy se nacvičoval pochod na spartakiádu a koleno sem musel zvedat pomalu do úrovni ušíTo u japonce prostě není tam to je cik cak.Teď vážně,neznám japonce s kardanem,u kterého by se měnilo u kardanu gufero nebo ložiska při 58000km.při porovnání cen s ostatníma motorkama je to dle mně za ty prachy opravdu ......
Mas v necem pravdu ,ale take neznam japonce s kardanem s kterym se jezdi OFF ,az na nove Tenere 1200 ktere se ale jeste bude muset testovat nez se zjisti jak je na tom ten kardan.Myslim ze ten kardan u 1150 gs byl lepe resen jak u 1200,ale stejne se dnes vse vyrabi tak aby to moc nevydrzelo s jednoho prosteho duvodu,a to je prodej nahradnich dilu ,ktere jsou predrazeny a to ne jenom u BMW ,ale treba i Honda,Yamaha atd.a stoho oni zijou.Na ty zvuky jsem si take musel zvyknou,holt tam mas cvrcka co ti tam cvrlika
HonzaH napsal:
No dát Triumph mezi pochybné značky je teda dost drsné
Triumph, to je to spodní prádlo??
Jo i spodní prádlo
Společnost založena 1887 a první motocykl vyroben roku 1902 když třeba BMW vyrobilo první motorku až roku 1923 ...
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
Jo a take se koukni kolik maj ti co tam resi ty gufera atd. nalitano kilometru,uz jsem se setkal s rok starymi GSky a meli nalitano neco kolem 35tis km a jeste k tomu tem masinam kazdy dava co proto,malo kdo ma GS jen na cesty,ale je pravda ze predchozi modely snesly daleko vic a nebyly tak poruchove.
Nemusím se koukat já se v motorkách hrabu a jako to i majitel BMW pouze za sebe tvrdím,že za ty prachy to je šunt,já osobně bych podruhé do toho nešel i když osobně sem zatím týhle problémy neměl krom výměny gufera kardan-převodovka a ložisek uložení hrušky,ale při 58000 Jediné velké + je podvozek ten je bezkonkurenční
Ja te trochu nechapu ,rikas ja osobne jsem nemel problemy,a na druhou stranu je to sunt tak nevim.Jinak vymena loziska pri 58tis neni zas takova tragedie.Kdyz se tak hrabes v motorkach tak bys mel vedet ze se vse opotrebovava a neni nic na veky.A takove motorky co nepotrebuji udrzbu uz asi nenajdes.A nebo jsem te spatne pochopil.
Špatně jsi to pochopil,jedna je to servisák...a jednak trošku rejpal..ale jinak suprovej týpek. A je fakt že co spolu jedem nadáva na to pořád..
Přesně tak špatně si mně pochopil já na ní nadávám jelikož sem celý život jezdil na japoncích a tam jsem nemusel poslouchat záludné pazvukyTam to klepe tam to hučí mezi 4 a 5 falešný neutrál při přeřazení jsou ty kvalty tak daleko od sebe že zavzpomínám na základku kdy se nacvičoval pochod na spartakiádu a koleno sem musel zvedat pomalu do úrovni ušíTo u japonce prostě není tam to je cik cak.Teď vážně,neznám japonce s kardanem,u kterého by se měnilo u kardanu gufero nebo ložiska při 58000km.při porovnání cen s ostatníma motorkama je to dle mně za ty prachy opravdu ......
Mas v necem pravdu ,ale take neznam japonce s kardanem s kterym se jezdi OFF ,az na nove Tenere 1200 ktere se ale jeste bude muset testovat nez se zjisti jak je na tom ten kardan.Myslim ze ten kardan u 1150 gs byl lepe resen jak u 1200,ale stejne se dnes vse vyrabi tak aby to moc nevydrzelo s jednoho prosteho duvodu,a to je prodej nahradnich dilu ,ktere jsou predrazeny a to ne jenom u BMW ,ale treba i Honda,Yamaha atd.a stoho oni zijou.Na ty zvuky jsem si take musel zvyknou,holt tam mas cvrcka co ti tam cvrlika
Asi už sem starý kotrmelecco takhle Hona xlv750r.Dnes fakt nic nevydrží všechno je to z bahna,zlaté 80léta
Proč BMW? Protože má duši a charisma....
1.Protože má bezpečný podvozek. Vletíš rychle do zatáčky, přibrzdíš a vidlice tě podrží, žádné vyjetí do protisměru, jsi jako v kolejích. navíc má opravdu geometrii, která dovolí hravé dovádění nečekané od tak velké motorky.
2.Naložíš ji a ona to všechno odveze kam potřebuješ. Má tuhou podsedlovku a místo rámu motor. Navíc máš k dispozici doplňky které ti pomohou dojet kamkoliv.
3.Chceš prohnat silniční motorky, žádný problém budou se divit jak ti to jede.
4. Chceš jet mimo cesty? Zase žádný problém... Nasaď špunty a hurá do lesů, podvozek to sežere....
5.Chceš jezdit pomalinku, chceš lítat s větrem o závod. Vše je možné.
Ale hlavně
6.Je krásná a na první pohled poznáš kolegu boxera na cestě. Cítíš v kostech tu tradici, která se táhne už od 30cátých let. Ať potkáš Saharu z druhé světové nebo poslední R1200GS tak víš, že mu srdíčko bije ve stejném rytmu dvou válců do stran. Pozdravíš, jedeš dál a víš že tohle byl stejně šťastný člověk jako jsi ty......
Tak proto BMW......
paja1 napsal:
Proč BMW? Protože má duši a charisma....
1.Protože má bezpečný podvozek. Vletíš rychle do zatáčky, přibrzdíš a vidlice tě podrží, žádné vyjetí do protisměru, jsi jako v kolejích. navíc má opravdu geometrii, která dovolí hravé dovádění nečekané od tak velké motorky.
2.Naložíš ji a ona to všechno odveze kam potřebuješ. Má tuhou podsedlovku a místo rámu motor. Navíc máš k dispozici doplňky které ti pomohou dojet kamkoliv.
3.Chceš prohnat silniční motorky, žádný problém budou se divit jak ti to jede.
4. Chceš jet mimo cesty? Zase žádný problém... Nasaď špunty a hurá do lesů, podvozek to sežere....
5.Chceš jezdit pomalinku, chceš lítat s větrem o závod. Vše je možné.
Ale hlavně
6.Je krásná a na první pohled poznáš kolegu boxera na cestě. Cítíš v kostech tu tradici, která se táhne už od 30cátých let. Ať potkáš Saharu z druhé světové nebo poslední R1200GS tak víš, že mu srdíčko bije ve stejném rytmu dvou válců do stran. Pozdravíš, jedeš dál a víš že tohle byl stejně šťastný člověk jako jsi ty......
Tak proto BMW......
... co takhle Hona xlv750r.Dnes fakt nic nevydrží všechno je to z bahna,zlaté 80léta[/quote]
Až dnes jsem zjistil, že to bylo chlazené vzduchem
Ten zadní válec to asi neměl právě jednoduché
A mělo to hydroštosy.
Já se přidámmm.
BMW, protože jsem si v té době bláhově myslela, že budu s osmičkou po Ducatce zase raritka...
No, kdo mohl tušit, že je to tak prudce nakažlivá značka...
Perchticka napsal:
Já se přidámmm.
BMW, protože jsem si v té době bláhově myslela, že budu s osmičkou po Ducatce zase raritka...
No, kdo mohl tušit, že je to tak prudce nakažlivá značka...
Perchticka napsal:
Já se přidámmm.
BMW, protože jsem si v té době bláhově myslela, že budu s osmičkou po Ducatce zase raritka...
No, kdo mohl tušit, že je to tak prudce nakažlivá značka...
to jsi pořád
protože s 800 nikdo nejezdí, jako s ducnou
to si piš..!! souhlasím a podepisuji v plném rozsahu....
Perchticka napsal:
Já se přidámmm.
BMW, protože jsem si v té době bláhově myslela, že budu s osmičkou po Ducatce zase raritka...
No, kdo mohl tušit, že je to tak prudce nakažlivá značka...
to jsi pořád
protože s 800 nikdo nejezdí, jako s ducnou
to si piš..!! souhlasím a podepisuji v plném rozsahu....
Perchticka napsal:
Já se přidámmm.
BMW, protože jsem si v té době bláhově myslela, že budu s osmičkou po Ducatce zase raritka...
No, kdo mohl tušit, že je to tak prudce nakažlivá značka...
to jsi pořád
protože s 800 nikdo nejezdí, jako s ducnou
to si piš..!! souhlasím a podepisuji v plném rozsahu....
paja1 napsal:
Proč BMW? Protože má duši a charisma....
1.Protože má bezpečný podvozek. Vletíš rychle do zatáčky, přibrzdíš a vidlice tě podrží, žádné vyjetí do protisměru, jsi jako v kolejích. navíc má opravdu geometrii, která dovolí hravé dovádění nečekané od tak velké motorky.
2.Naložíš ji a ona to všechno odveze kam potřebuješ. Má tuhou podsedlovku a místo rámu motor. Navíc máš k dispozici doplňky které ti pomohou dojet kamkoliv.
3.Chceš prohnat silniční motorky, žádný problém budou se divit jak ti to jede.
4. Chceš jet mimo cesty? Zase žádný problém... Nasaď špunty a hurá do lesů, podvozek to sežere....
5.Chceš jezdit pomalinku, chceš lítat s větrem o závod. Vše je možné.
Ale hlavně
6.Je krásná a na první pohled poznáš kolegu boxera na cestě. Cítíš v kostech tu tradici, která se táhne už od 30cátých let. Ať potkáš Saharu z druhé světové nebo poslední R1200GS tak víš, že mu srdíčko bije ve stejném rytmu dvou válců do stran. Pozdravíš, jedeš dál a víš že tohle byl stejně šťastný člověk jako jsi ty......
Tak proto BMW......