itchy napsal:
Jo BMW teprve zacina min zrat olej a je zajete,ale jeste jsem neslysel ze nejakej japonec ma najeto treba pul mega,kdezto u BMW boxeru jo
tak to se pleteš, japonec najede i přes půl mega a oni ještě na každých 50tis km dokáží vyrobit nový model
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
japonec nebo jawka je při stejných najetých km (myslím nad 100 000) mrtvý stroj, BMW je teprve zajeté
mno ja mam Varadero 1000 a mam najeto necelych 60tis a muzu rict ze je v opravdu skvele kondici, olej nebere, kotouce jeste v pohode, vse funguje jak ma a na zimu ji hodim akorad sestelovat a hura ke 100 000km
XL 1000V Varadero(zebra)
tak ted uz vim proc si to lidi kupuji hold ja jsem mel uz od 16 japonce a nejak se mi libi a taky bych to doma schytal ze jsme si koupil zebru a zase to menim, pritulka si ji nejak zamilovala http://www.motork...muid=51061
tak at vam to slape a treba se nekde potkame
XL 1000V Varadero(zebra)
Proc BMW - už treba jen kvuli spotrebe. Ukaz mi litrovou motorku ktera jezdi kolem 5 litru? A co teprve 800 nebo 650 se svymi 4l, Varadero je skvelý držak, na dlouhe silnicní cesty, ale je jen malo jedincu co na nej kdy nasadili gumy se spunty...... universalnost GS je taky jedinecna. Ale neboj na vsem najdes klady a zapory.
cestovaní na moto - to je vášeň
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
Jo a take se koukni kolik maj ti co tam resi ty gufera atd. nalitano kilometru,uz jsem se setkal s rok starymi GSky a meli nalitano neco kolem 35tis km a jeste k tomu tem masinam kazdy dava co proto,malo kdo ma GS jen na cesty,ale je pravda ze predchozi modely snesly daleko vic a nebyly tak poruchove.
Nemusím se koukat já se v motorkách hrabu a jako to i majitel BMW pouze za sebe tvrdím,že za ty prachy to je šunt,já osobně bych podruhé do toho nešel i když osobně sem zatím týhle problémy neměl krom výměny gufera kardan-převodovka a ložisek uložení hrušky,ale při 58000 Jediné velké + je podvozek ten je bezkonkurenční
Pardal mě předběhl.Rozhodoval jsem se mezi Varanem a GS do 100 tis.Kč.Rozhodlo vstřikování,kardan,FID,ABS,vyhřívaný ručky a neskutečné množství doplňků.
Pardal napsal:
Proc BMW - už treba jen kvuli spotrebe. Ukaz mi litrovou motorku ktera jezdi kolem 5 litru? A co teprve 800 nebo 650 se svymi 4l, Varadero je skvelý držak, na dlouhe silnicní cesty, ale je jen malo jedincu co na nej kdy nasadili gumy se spunty...... universalnost GS je taky jedinecna. Ale neboj na vsem najdes klady a zapory.
jojo o ty spotrebe jsem cetl a nechce se mi tomu moc verit, je to opravdu tak? ikdyz je pravda ze jsem jel plne nalozenej s batuzkej za 5,9l/100km a to je dvouval do V
XL 1000V Varadero(zebra)
JT napsal:
Pardal mě předběhl.Rozhodoval jsem se mezi Varanem a GS do 100 tis.Kč.Rozhodlo vstřikování,kardan,FID,ABS,vyhřívaný ručky a neskutečné množství doplňků.
Libi se mi 1150 ale je to moc drahy
XL 1000V Varadero(zebra)
Pardal napsal:
Proc BMW - už treba jen kvuli spotrebe. Ukaz mi litrovou motorku ktera jezdi kolem 5 litru? A co teprve 800 nebo 650 se svymi 4l, Varadero je skvelý držak, na dlouhe silnicní cesty, ale je jen malo jedincu co na nej kdy nasadili gumy se spunty...... universalnost GS je taky jedinecna. Ale neboj na vsem najdes klady a zapory.
jojo o ty spotrebe jsem cetl a nechce se mi tomu moc verit, je to opravdu tak? ikdyz je pravda ze jsem jel plne nalozenej s batuzkej za 5,9l/100km a to je dvouval do V
Mohu zodpovědně posoudit,měl jsem varana před tím něž jsem koupil konečně motorku Je pravdou že BMW má spotřebu menší asi tak o 1L...ale jak se tady píše má vše pro a proti..třeba na delší cetsy po silnici je varan pohodlnější....ale jakmile jsi jen trošku uhnul na horší cestu už tady je lepší BMW...varan je těšší míň obratný i na místě,zato s BMW se krásně otočím bez problémů,těžiště je taky níž...atd.Mohl by se to tady ropitvávát..ale přijde mi BMW univerzálnější jak varan...varan opravdu na cestování jako takové po větší části silnice..BMW silnice ale i ten ofík...má vplba je už jasná..
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
Jo a take se koukni kolik maj ti co tam resi ty gufera atd. nalitano kilometru,uz jsem se setkal s rok starymi GSky a meli nalitano neco kolem 35tis km a jeste k tomu tem masinam kazdy dava co proto,malo kdo ma GS jen na cesty,ale je pravda ze predchozi modely snesly daleko vic a nebyly tak poruchove.
Nemusím se koukat já se v motorkách hrabu a jako to i majitel BMW pouze za sebe tvrdím,že za ty prachy to je šunt,já osobně bych podruhé do toho nešel i když osobně sem zatím týhle problémy neměl krom výměny gufera kardan-převodovka a ložisek uložení hrušky,ale při 58000 Jediné velké + je podvozek ten je bezkonkurenční
Ja te trochu nechapu ,rikas ja osobne jsem nemel problemy,a na druhou stranu je to sunt tak nevim.Jinak vymena loziska pri 58tis neni zas takova tragedie.Kdyz se tak hrabes v motorkach tak bys mel vedet ze se vse opotrebovava a neni nic na veky.A takove motorky co nepotrebuji udrzbu uz asi nenajdes.A nebo jsem te spatne pochopil.
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
Jo a take se koukni kolik maj ti co tam resi ty gufera atd. nalitano kilometru,uz jsem se setkal s rok starymi GSky a meli nalitano neco kolem 35tis km a jeste k tomu tem masinam kazdy dava co proto,malo kdo ma GS jen na cesty,ale je pravda ze predchozi modely snesly daleko vic a nebyly tak poruchove.
Nemusím se koukat já se v motorkách hrabu a jako to i majitel BMW pouze za sebe tvrdím,že za ty prachy to je šunt,já osobně bych podruhé do toho nešel i když osobně sem zatím týhle problémy neměl krom výměny gufera kardan-převodovka a ložisek uložení hrušky,ale při 58000 Jediné velké + je podvozek ten je bezkonkurenční
Ja te trochu nechapu ,rikas ja osobne jsem nemel problemy,a na druhou stranu je to sunt tak nevim.Jinak vymena loziska pri 58tis neni zas takova tragedie.Kdyz se tak hrabes v motorkach tak bys mel vedet ze se vse opotrebovava a neni nic na veky.A takove motorky co nepotrebuji udrzbu uz asi nenajdes.A nebo jsem te spatne pochopil.
Špatně jsi to pochopil,jedna je to servisák...a jednak trošku rejpal..ale jinak suprovej týpek. A je fakt že co spolu jedem nadáva na to pořád..
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
japonec nebo jawka je při stejných najetých km (myslím nad 100 000) mrtvý stroj, BMW je teprve zajeté
Tady si dovolím zásadně nesouhlasit.Moji (Kawasaki) GTR jsi viděl.Kolik má najeto si možná pamatuješ taky.Pokud jde o množství závad při srovnání GS vs GTR,projede to BMW na celé čáře.Kawa olej nežere,tlaky na válcích má jak za mlada a zátah má pořád (dle slov mechanika) jak hovado.
Takže to není tak, že japonec je automaticky sráč s životností 3 roky a BMW je na doživotí.Je jenom dobře udělaná motorka a mizerně udělaná motorka.
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
japonec nebo jawka je při stejných najetých km (myslím nad 100 000) mrtvý stroj, BMW je teprve zajeté
Tady si dovolím zásadně nesouhlasit.Moji (Kawasaki) GTR jsi viděl.Kolik má najeto si možná pamatuješ taky.Pokud jde o množství závad při srovnání GS vs GTR,projede to BMW na celé čáře.Kawa olej nežere,tlaky na válcích má jak za mlada a zátah má pořád (dle slov mechanika) jak hovado.
Takže to není tak, že japonec je automaticky sráč s životností 3 roky a BMW je na doživotí.Je jenom dobře udělaná motorka a mizerně udělaná motorka.
jojo s tim muzu souhlasit
XL 1000V Varadero(zebra)
taky přidám svou trošku do mlýna. Někdo tu psal, že neví o litrové motorce, co žere 5 litrů. já o jedné vím, je to Triumph Tiger 955i. V Alpách jsme jezdili s plnou bagáží i pod 5 A roční průměr je kolem těch 5.
Co se Kawy týče, taky jednu doma mám, na tacháku přes 100, dle mého víc a taky furt jede a olej žere asi jako BMW A kdyby se někdo přede mnou nehrabal v elektrice, nemám žádné problémy Holt nejhorší na motorce jsou bývalí majitel
Ale jinak beru, že BMW je velmi univerzální motorka
Chlapci, o GS jen dobře, je to legenda a symbol cestování.
Až budu velký taky zřejmě neodolám, brzdí mě ovšem jiné aspekty,
jinak by už stála v garáži vedle Versyse.
ivanversys napsal:
Chlapci, o GS jen dobře, je to legenda a symbol cestování.
Až budu velký taky zřejmě neodolám, brzdí mě ovšem jiné aspekty,
jinak by už stála v garáži vedle Versyse.
jojo u me je to taky taky a hned vedle harley-davidson hold asi ten aspekt asi budou prachy vid?
XL 1000V Varadero(zebra)
bude i ....další práce na zahradě, potřeba nová střecha, pračka, auto ....atd.
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
japonec nebo jawka je při stejných najetých km (myslím nad 100 000) mrtvý stroj, BMW je teprve zajeté
Tady si dovolím zásadně nesouhlasit.Moji (Kawasaki) GTR jsi viděl.Kolik má najeto si možná pamatuješ taky.Pokud jde o množství závad při srovnání GS vs GTR,projede to BMW na celé čáře.Kawa olej nežere,tlaky na válcích má jak za mlada a zátah má pořád (dle slov mechanika) jak hovado.
Takže to není tak, že japonec je automaticky sráč s životností 3 roky a BMW je na doživotí.Je jenom dobře udělaná motorka a mizerně udělaná motorka.
OK tak pokud neni spokojen tak at to proda a ma klid,ja jsem nastesti spokojen.Jinak u GS chapu, je to draha motorka a tudis pokud se na ni neco vysere tak to hned kazdy hani ze je to mizerna motorka atd.Jo a nemuzem srovnavat Varadero nebo V-strom s GS,jsou to spise cestovni motocykly nosici nazev Cestovni enduro,ja spise srovnavam LC8 s GS to jsou podle mne hlavni rivalove mezi sebou.
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE
japonec nebo jawka je při stejných najetých km (myslím nad 100 000) mrtvý stroj, BMW je teprve zajeté
Tady si dovolím zásadně nesouhlasit.Moji (Kawasaki) GTR jsi viděl.Kolik má najeto si možná pamatuješ taky.Pokud jde o množství závad při srovnání GS vs GTR,projede to BMW na celé čáře.Kawa olej nežere,tlaky na válcích má jak za mlada a zátah má pořád (dle slov mechanika) jak hovado.
Takže to není tak, že japonec je automaticky sráč s životností 3 roky a BMW je na doživotí.Je jenom dobře udělaná motorka a mizerně udělaná motorka.
OK tak pokud neni spokojen tak at to proda a ma klid,ja jsem nastesti spokojen.Jinak u GS chapu, je to draha motorka a tudis pokud se na ni neco vysere tak to hned kazdy hani ze je to mizerna motorka atd.Jo a nemuzem srovnavat Varadero nebo V-strom s GS,jsou to spise cestovni motocykly nosici nazev Cestovni enduro,ja spise srovnavam LC8 s GS to jsou podle mne hlavni rivalove mezi sebou.
Co to je LC8
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....