| 
 Tak trochu jiné GS 
 | 
| Joe | 
 Přidané 20-02-2015 16:02 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
Tak to dám i sem: 
Uzrál ve mně čas a já se  opět po roce pustil do práce (s kamarády) a provedl změnu na svém GS. 
Toto je výsledek
 
Upravil Joe dne 20-02-2015 16:10
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 16:06 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce.. 
' ' | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 16:10 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce.. 
'  '   
Jo díky, udva nešla mi tam vložit fotka
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 16:34 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera    Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis... | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 16:40 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
daliss napsal:
Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera     Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis...   
U mně to bylo asi 30 tkč. Teď jsem si sednul a začal dávat dohromady výdaje.
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:00 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
Joe> i s tou vidlicí a kolem? tak to není zas tak strašné. I když ty asi nemáš vidli z LC8, když máš jen jeden kotouč   
a co se vše teda musí udělat? jen se demontuje ten bmw bazmek kterému se říká vidlice a na stávající krk se nahodí ta klasická vidle? A nebo je tam ještě nějaká jobovka? | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:11 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
I lc8 má model s jedním kotoučem.. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:14 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
qwert> myslíš svoje SER? nebo je ještě něco jinýho? | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:20 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Myslím každé SER..Ruda má možná z lc4.. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:27 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
qwert> já to myslel jako obecně - SER    jen že ho máš zrovna  ty   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:33 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
Jo já mám KTM 660 SMC r.v. 2003. Je potřeba z BMW demontovat celý "rám" co drží na motoru, zkrátka celý předek pryč. Nechat si udělat jiný s krkem na KTM a pomalu to doskládat do kupy. Je potřeba vymyslet kam dáš spínací skříňku. Napasovat tam přední kotouč a brzdič tak, aby to brzdilo. Musíš prodloužit hlavní a boční stojan o tři cm. No pokud to máš vše nachystané, tak to jde za den poskládat (prý). Já jsem to dělat z gruntu. Nové blinkry (LED), sedlo a další úpravy tak, abych se nemusel stydět, když to postavím na výstavě na stánek Motoroute
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:43 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Byla i lc8 adv s jedním kotoučem..  
' ' | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:47 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
qwert> hmm, to jsem nevěděl, ale je fakt, že já historii KTM nikdy nestudoval. Mám jen obecný přehled   
Joe> no koukám, že je za tím pěkný kus práce.. mne právě zajímalo jak je to tam s tím krkem   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 17:53 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 18:01 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
qwert> já si říkal, že tam vidím držák na brzdič   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 18:09 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
qwert napsal:
Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..    
 
 Ty a když to uviděl Meoni, tak to chtěl taky ..   
 
' '
 
Upravil PetrAT dne 20-02-2015 18:10 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 18:11 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Ten to měl už v roce 2002.  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 18:33 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 18:38 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
Joe> no je fakt, že mne BMW svýma brzdama mile překvapilo   a je to jedno z mála pozitiv na téhle motorce, které zatím vnímám   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 18:44 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
 Joe napsal: 
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.  
 
A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole.. | 
|   | 
 
 
 |