| Tak trochu jiné GS | 
| Joe | Přidané 20-02-2015 16:02 | 
| Člen 
 Příspěvek: 285
 Založený: 31.05.10
 
 
 | Tak to dám i sem: Uzrál ve mně čas a já se  opět po roce pustil do práce (s kamarády) a provedl změnu na svém GS.
 Toto je výsledek
 Upravil Joe dne 20-02-2015 16:10
 Testovací jezdec firmy Mitas
 Když asfalt nedrží Mitas tě podrží
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 16:06 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce.. '
  ' | 
|  | 
 | 
|  | 
| Joe | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 16:10 | 
| Člen 
 Příspěvek: 285
 Založený: 31.05.10
 
 
 | qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce.. 
'  ' Jo díky, udva nešla mi tam vložit fotka
 Testovací jezdec firmy Mitas
 Když asfalt nedrží Mitas tě podrží
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 16:34 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera  Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis... | 
|  | 
 | 
|  | 
| Joe | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 16:40 | 
| Člen 
 Příspěvek: 285
 Založený: 31.05.10
 
 
 | daliss napsal:
Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera     Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis... U mně to bylo asi 30 tkč. Teď jsem si sednul a začal dávat dohromady výdaje.
 Testovací jezdec firmy Mitas
 Když asfalt nedrží Mitas tě podrží
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:00 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | Joe> i s tou vidlicí a kolem? tak to není zas tak strašné. I když ty asi nemáš vidli z LC8, když máš jen jeden kotouč  a co se vše teda musí udělat? jen se demontuje ten bmw bazmek kterému se říká vidlice a na stávající krk se nahodí ta klasická vidle? A nebo je tam ještě nějaká jobovka?
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:11 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | I lc8 má model s jedním kotoučem.. | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:14 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | qwert> myslíš svoje SER? nebo je ještě něco jinýho? | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:20 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Myslím každé SER..Ruda má možná z lc4.. | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:27 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | qwert> já to myslel jako obecně - SER  jen že ho máš zrovna  ty  | 
|  | 
 | 
|  | 
| Joe | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:33 | 
| Člen 
 Příspěvek: 285
 Založený: 31.05.10
 
 
 | Jo já mám KTM 660 SMC r.v. 2003. Je potřeba z BMW demontovat celý "rám" co drží na motoru, zkrátka celý předek pryč. Nechat si udělat jiný s krkem na KTM a pomalu to doskládat do kupy. Je potřeba vymyslet kam dáš spínací skříňku. Napasovat tam přední kotouč a brzdič tak, aby to brzdilo. Musíš prodloužit hlavní a boční stojan o tři cm. No pokud to máš vše nachystané, tak to jde za den poskládat (prý). Já jsem to dělat z gruntu. Nové blinkry (LED), sedlo a další úpravy tak, abych se nemusel stydět, když to postavím na výstavě na stánek Motoroute Testovací jezdec firmy Mitas
 Když asfalt nedrží Mitas tě podrží
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:43 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Byla i lc8 adv s jedním kotoučem..  '
  ' | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:47 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | qwert> hmm, to jsem nevěděl, ale je fakt, že já historii KTM nikdy nestudoval. Mám jen obecný přehled  Joe> no koukám, že je za tím pěkný kus práce.. mne právě zajímalo jak je to tam s tím krkem
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 17:53 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..  | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 18:01 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | qwert> já si říkal, že tam vidím držák na brzdič  | 
|  | 
 | 
|  | 
| PetrAT | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 18:09 | 
| Člen 
 Příspěvek: 2286
 Založený: 27.05.10
 
 
 | qwert napsal:
Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..  
 Ty a když to uviděl Meoni, tak to chtěl taky ..
  
 '
  ' Upravil PetrAT dne 20-02-2015 18:10
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 18:11 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Ten to měl už v roce 2002.  | 
|  | 
 | 
|  | 
| Joe | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 18:33 | 
| Člen 
 Příspěvek: 285
 Založený: 31.05.10
 
 
 | Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo. Testovací jezdec firmy Mitas
 Když asfalt nedrží Mitas tě podrží
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 18:38 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | Joe> no je fakt, že mne BMW svýma brzdama mile překvapilo  a je to jedno z mála pozitiv na téhle motorce, které zatím vnímám  | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | Tak trochu jiné GS Přidané 20-02-2015 18:44 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Joe napsal:Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.
 
 A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole..
 | 
|  | 
 |