Přidal Wiblyz dne 10-08-2010 09:06
#22
HonzaH napsal:
S C19 zcela nápodobně - terén paráda na silnici bojím, bojím, náklony jsou dost hrůzné jak to padá do mezer mezi zuby a o brždění ani nemluvě snad C21 bymohla být o malinko lepší díky hustšímu vzorku ale asi né o moc, pořád ot bude hučet jako kráva ...ale je to jen o psychice - viděl jsem ta těhle špalcích jet přes 200 kmh *helpless*
teď sjíždím VeeRubber VRM147 a z přední mám docela dobrý pocit - v terénu sice horší než C ale pořád docela dobré a na silnici výrazně lepší než C
čili jestli C je 90 off / 10 on a TKC či e07 je 50 on a 50 off tak VRM147 je 70 off a 30 on
Ja mam vzadu VeeRubber 109F, ale uz je sjeta, proto ta vymena.