Název novinky: CENDURO :: Kutilství

Přidal Sergej dne 23-01-2012 13:25
#76

Waltr napsal:
Myslím že tam hraje roli spousta faktorů, jak v provedení pádu, tak v případě provedení padáku.
Třeba pád na bok za jízdy je vlastně menší námaha pro padák než pád na bok ze stoje. Bavím se o směru k nádrži. Zpět k tématu, kutilové. Téma chytrolíni, je jinde. :D:D


pád za jazdy je pre padák namahavejsi, kvoli vacsej energi, lebo ides urcitou rychlostou,, a nemas padak namahany len z jednej strany- z boku ale z oboch- aj s predu, teda kombinovane namahanie..

Marek- ja som tiez pri havari dakoval padaku, lebo dost ochranil, ale ked mi z lahkeho padu ohne tak ze ho musim vyrovnavat, tak je menej vhodny, si predstav situaciu, si na dovolenke, drbne ti moto nabok, padak ti ohne,, na druhy den ti znova padne na ten isty bok, a uz mas poskodenu motorku.
Samozrejme ty co jazdia cestu a je mensia sanca ze im motorka padne ako tym co jazdia off, Givi je dobra volba :)