Název novinky: CENDURO :: SUZUKI V-Strom

Přidal HonzaH dne 10-06-2010 13:12
#10

Tayk sem zkopíruju se co jsem už dřív psal jinde *blushing*:

Taky doplním pár info - o víkendu jsem najel cca 650 km a z toho polovinu na DL650 a polovinu na TA650

stručně řečeno - čím pomaleji a po víc rozbité cestě a v terénu tak tím lépe pro TA, čím lepší silnice a čím rychleji tím lepší DL

když jsem vybíral moto tak mě DL moc nesedlo a TA hned, ale po pár desítkách km jsem si teď na TA zvyknul a super - ale to je problém všech krátkých zkušebních jízd chce to aspoň 100 km aby si člověk udělal nějaký rozumný názor

TA je víc houpavější, větší gaučák a lépe zvládá terén, ale zadní odpružení není moc dobré, přední 21 je v terénu znát, je jednodušší na jízdu a člověk si nemusí moc zvykat, líp jede v nízkých otáčkách, ale nahoře vadne, pro jízdu ve stupačkách to chce zvednout řidítka a pak OK, vyplétaná kolo v terénu toho snesou více, ale to je je nepodstatná drobnost pro většinu lidí, kdo však chce i do terénu tak to ocení spolu s 21
vepředu mám progresivní pružiny a při ostřejsí jízdě je to znát je stabilnější a tolik se při brždění nepotápí

DL je celkově modernější, pevnější rám a stabilnější podvozek, při rychlejší jízdě na silnici je lepší stabilnější, má ostřejší nástup brzd, při silnějším brždění se to srovnává, větší výkon je při vytočení znát, 6kvalt a větší nádrž spolus nízkou spotřebou umožňuje dobrý dojezd,

sportovní jízda je agresivnější, ale pro mě trochu překvapivě se ukázalo, že neujede TA v první zatáčce, ale pomalu ujíždí zatáčka za zatáčkou

posez pohodlný, horní část o trochu lépe krytá, ale fouká víc na kolena, pro mě překvapivě se i ve stupačkách se dá docela dobře vést, ale má menší zdvihy než TA takže v terénu je to o tom kolik si pilot dovolí, ale nutnost je spodní kryt - olejový chladič je hned na ráně nebo lépe přesunou hcladič oleje vedle válce

u horších cest mi ještě trochu vadila šířka stroje dole za stupačkami, párkrát jsem si tam kopnul nohou do něčeho v místech kde u TA nic není

čili obě jsou solidní stoje, ale každý má univerzálnost posunutou trochu jinam - TA si lépe proadí i s horšími cestami a lehkým terénem a DL si zase lépe poradí se silnicema, o dálnici nemluvě tam má jesně navrch

osobně bych bral TA s motorem a zadní vidlicí z DL a to by byl ideální stroj - nebo dnes 800vkovou bramboru, ale ta je cenově jinde :@