Přidal prezi dne 31-07-2013 05:44
#280
pavelgs napsal:
Gratulace.*clap* Kontrolní otázka.Netrpěl tenhle model přehříváním hlavy? Mám takový pocit že u tohodle typu to byl dost velký problém.Nebo se pletu?*hmm*
PS:Něco mi říká,že se touhle koupí dostalo velké GS do pozice výplně garáže...*secret*
...díky :)
...přehřívání hlavy byl problém předchozího typu 1VJ (r.v.1986) ...3AJ-čko, speciálně rok 1988, by mělo být nejvychytanější
...jak jsi správně pochopil, rád bych si nechal kočičky obě a budu se snažit žádnou nezanedbávat a jezdit na obou
PetrAT napsal:
Yamaha tvrdila, že přehřívání způsoboval vysoký blatník a proto ho dala na kolo
Ale nejspíš to nebyla úplně pravda
Následně přišel vodou chlazený 5ti ventil 660 ccm
Ještě se občas zmiňoval problém na převodovce, mám pocit že na 2-kovém kolečku
...ano Peťo, přehřívání hlavy na předchozím typu 1VJ bylo připisováno umístění vysokého blatníku ...na 3AJ-čku dali blatník dolů, upravili nějak přívod vzduchu k válci (tunel???) a prostě to vychytali
...o 2-kovém kolečku vím - neměl by to být zásadní problém
-------------
to PavelGS a PetrAT: díky za každou užitečnou informaci. *tup*