Název novinky: CENDURO :: MIMO TÉMA, aneb přeneseno z jiných vláken

Přidal Miguel dne 26-05-2020 07:53
#246

Laděný výfuk přinese skutečně jen velmi malé zvýšení výkonu, to, proč se na motorku dává je především změna výkonové křivky. 450 Rally s Akrapem byla dole úplně mrtvá, po instalaci výfuku od RP Tuning - který dodává vícero dakarovým závodníkům výfuky - motorka dole úplně ožila. Zvuk se nezměnil vůbec, motorka dělala pekelný kravál už předtím, ale je to závodní stroj, tak co...
LC8 od KTM má standardně dva laufy, když se udělá svod do jednoho, motorka se opět změní velmi znatelně, nepochybuju o tom, že výkon zůstane stejný, ale projev je úplně jinde. Více výkonu v nízkých otáčkách je hlavně u terénní motorky velké plus.
Špunty do uší si dávají především citliví jedinci, ale ne kvůli laděnému výfuku, ale klidně i kvůli sériovému, někdo prostě nechce poslouchat svoji motorku osm hodin denně na vícedenním výletu. Mě nevadí ani hlučnější, hlavně kvůli tomu, že všechny ty výfuky jsou hlasité, až když se pořádně "topí".
Ale musí to být strašné žít ve světě, kde jsou samí kkti... a být ten jediný správný:)

Upravil Miguel dne 26-05-2020 09:15