Přidal tobig dne 30-05-2010 09:09
#1
Nedá mi to se s Vámi nepodělit o úžasný zážitek z jízdy na Multíkovi, věřím, že sdílená radost je dvojnásobná....
Měli jsme možnost půjčit si na hodinku tuto krasavici a projet ji kolem Ostravy. Písnu jen první, hodně subjektívní dojem.... *blushing*
Ovladatelnost:
Naprosto úžasná, do zatáček padá sama, pocit lehkosti je ohromující, otáčení a manipulace na místě již pro mně horší - stál jsem na špičkách. Chtělo by to trošku nižší sedlo.... *blushing*
Podvozek:
Plně stavitelný hydraulický - jednotlivé režimy (město, sport, touring, enduro) se volí čudlíkem na levé rukojeti a lze si je přednastavit podle sebe v hlavním menu. Takže třeba v režimu enduro (výkon snížen na 100hp, krouťák posunut dolů, světla výška jde naopak kurewsky vysoko, celá motorka změkla ) je přejezd výmolů, výtluků, kolejí a jiných lahůdek brnkačka..... projet nějakou lehčí softoff vložku už nezbyl čas.... *helpless*
Motor:
Brutus....!!! Srdce z 1198, seškrcené na 150hp a 120Nm (oproti 170hp a 130Nm) rve motorku zpod prdélky opravdu nekompromisně. Dojem je asi umocněn posezem a vysokou stavbou stroje, možná i srovnáním s TDM - 85hp a 90Nm... každopádně v 9t otáčkách a hodně nepředpisové rychlosti se Multík i zavlní a je se co držet..... :D
Akcelerace je mazec, brzdy jedovaté, řazení tuhé/přesné, posaz suprový, řidítka blíž k tělu (větší pocit jistoty při jízdě ve stoje..)
Návrat do sedla Klofa - ač to nerad přiznávám a jen potichu - byl jak ledová sprcha.... *helpless*
Multistráda převyšuje TDM nejméně o dvě třídy a to bohužel i cenou...
Byl to moc krásný sen.. i díky Pet a Waltrovi, kteří obětovali svůj díl na oltář trpělivosti se mnou a statečně sekundovali.... *inlove*
'
'
'
'
'
'