Název novinky: CENDURO :: Kvíz- Uchycení kola

Přidal Waltr dne 22-04-2011 07:54
#1

Čím se liší uchycení zadního kola, od všech ostatních vyráběných motocyklů.
'http://img193.imageshack.us/img193/7205/2008buellulyssesxb12x21.jpg'

Přidal Meli dne 22-04-2011 20:15
#2

No jiné je umístění tumiče... 'http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2010-01/15296/20100330134243-5_jpg_resize_1000x830__type_jpg_.jpg' (foto jiného modelu)

A pokud jde o vlastní kolo tak bych řekl že vzhledem k pohonu řemenem nepůjde dopínat...


Přidal Waltr dne 22-04-2011 20:54
#3

NENE. Něco podobného by jsi našel třeba na Harlejích. A o uchycení tlumiče nejde, ten mají jiné mobely Bulíků zase zespodu. Je to kostrukční záležitost zcela originální, tedy co do sériových strojů.

Přidal Barney dne 22-04-2011 21:24
#4

Olejová nádrž v kyvce?

Přidal xx4 dne 22-04-2011 21:25
#5

Konstrukčně atypické je jen umístění olejové nádrže v kyvce.*hmm*

Přidal tobig dne 22-04-2011 21:37
#6

Vysoko umístěný čep kyvné vidlice ? nebo, že je šroubovaná ?


Přidal Waltr dne 23-04-2011 06:56
#7

Jojo, olejová nádrž.
Chvíli jsem myslel že vás mám. :@:D Přitvrdíme. :D

Přidal Slam dne 24-04-2011 14:59
#8

Jen bych chtěl podotknout, že olejová nádrž v kyvce nemá s otázkou na její uchycení nic společnýho... B)

Přidal 3X dne 24-04-2011 15:26
#9

a já bych chtěl zase podotknout, že uchycení kyvky nemá s otázkou uchycení kola nic společnýho...:D

Přidal Slam dne 24-04-2011 17:34
#10

3X> ještě chvilu a waltr nám dá ban... B)

Přidal Waltr dne 25-04-2011 07:13
#11

Řekl bych Slame že ty by jsi měl dát ban 3X, za to že ti zcela správně vysvětlil tvé nepochopení.
A já ti vysvětlím to druhé.
Uchycení zadního kola je na motocyklu provedeno pomocí kyvné vidlice. A tak tedy to uchycení zadního kola (čili zadní vidlice- né její uchycení) se liší tím že plní ještě jednu funkci. B)
Hele já ti připravím něco i na Versyse. :D

Přidal qwert dne 25-04-2011 07:40
#12

Waltr napsal:
Čím se liší uchycení zadního kola, od všech ostatních vyráběných motocyklů.
'http://img193.imageshack.us/img193/7205/2008buellulyssesxb12x21.jpg'


Uchycení zadního kola se neliší od jiných výrobců vůbec..:D

Přidal Waltr dne 25-04-2011 08:00
#13

A jéje. Uchycení zadního kola -je standartním způsobem, a navíc plní ještě jednu funkci- tím se liší.
Já se poseru, to je radost. :o

Přidal tobig dne 25-04-2011 08:13
#14

No, dostals i mně... záludně položená otázka.... :D

Slovo "uložení" jsem pochopil, ostatně tak to pochopila většina - jako sloveso.

Jsi záludný kvizátor..... :o:D*annoy*

Přidal qwert dne 25-04-2011 08:21
#15

A kdo ví kdy a kdo vyrobil první něco co by se dalo nazvat motocyklem?

Přidal 3X dne 25-04-2011 08:38
#16

mě teda podle fotky přijde, že zadní kolo je uchyceno v kyvce zástrčnou hřídelí v náboji kola zajištěnou maticí, pokud teda bulík to nemá jen zajištěno závlačkou *secret*

Přidal Cami dne 25-04-2011 09:57
#17

První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn parou.Jo a vyrobil Gottlieb Daimler a Wilhelm Maybach

Upravil Cami dne 25-04-2011 09:59

Přidal qwert dne 25-04-2011 12:13
#18

Cami napsal:
První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn parou.Jo a vyrobil Gottlieb Daimler a Wilhelm Maybach


První motocykl byl opravdu vyroben v roce 1869 na páru ale postavil ho američan S.H.Roper. Předstihl Daimlerův motocykl o 20 let..

Přidal 3X dne 25-04-2011 12:22
#19

qwert napsal:
Cami napsal:
První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn parou.Jo a vyrobil Gottlieb Daimler a Wilhelm Maybach


První motocykl byl opravdu vyroben v roce 1869 na páru ale postavil ho američan S.H.Roper. Předstihl Daimlerův motocykl o 20 let..


chlapi, ani jeden jste se netrefil, byli to Francouzi už v roce 1867 ;)

"The first steam powered motorcycle, the Michaux-Perreaux steam velocipede, can be traced to 1867, when Pierre's son Ernest Michaux fitted a small steam engine to one of the 'velocipedes'.

The design went to the USA when Pierre Lallement, a Michaux employee who also claimed to have developed the prototype in 1863, filed for the first bicycle patent with the U.S. patent office in 1866. In 1868 an American, Sylvester H. Roper of Roxbury, Massachusetts developed a twin cylinder steam velocipede, with a coal fired boiler between the wheels"

Přidal Cami dne 25-04-2011 12:31
#20

qwert napsal:
Cami napsal:
První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn parou.Jo a vyrobil Gottlieb Daimler a Wilhelm Maybach


První motocykl byl opravdu vyroben v roce 1869 na páru ale postavil ho američan S.H.Roper. Předstihl Daimlerův motocykl o 20 let..

Ano skláním se nad znalostí,opravdu jsem byl přesvědčen že první byl Daimler,protože jsem to kdesi četl a ted jsi mně vyvedl z omylu,jak říkám člověk se pořád učí,děkuji

Upravil Cami dne 25-04-2011 12:32

Přidal Waltr dne 25-04-2011 19:04
#21

Vy jste trotli. :D
Příště vám to napíšu jako gwert, aby se vám lépe gůglilo a mohli jste dělat machry snáze.
Je zvláštní že vždy přijdou rozumy až po správné odpovědi-která hold vygůglit nejde. *annoy*:D
A nebo předpokládám že jste to věděli, jen vám na tom nepřišlo nic zvláštního. :D

Přidal Waltr dne 25-04-2011 19:05
#22

3X napsal:
mě teda podle fotky přijde, že zadní kolo je uchyceno v kyvce zástrčnou hřídelí v náboji kola zajištěnou maticí, pokud teda bulík to nemá jen zajištěno závlačkou *secret*

To jistě, ale na to jsem se neptal, tím se neliší. :D

Přidal Tarabys dne 25-04-2011 20:16
#23

hele Waltře a Ty víš jaký je rozdíl mezi písmeny Q a G? Respektive víš jak tyto písmena vypadají, když jsou napsány malé? *tongue*

Přidal 3X dne 25-04-2011 20:22
#24

Tarabys napsal:
hele Waltře a Ty víš jaký je rozdíl mezi písmeny Q a G? Respektive víš jak tyto písmena vypadají, když jsou napsány malé? *tongue*


jseš na místopředsedu nějakej drzej, ne? :D

Přidal Waltr dne 25-04-2011 20:49
#25

Tarabys napsal:
hele Waltře a Ty víš jaký je rozdíl mezi písmeny Q a G? Respektive víš(,) jak tyto písmena vypadají, když jsou napsány malé? *tongue*

Ne. To nejsou stejná písmena ze skupiny Dž?

Přidal Waltr dne 25-04-2011 20:51
#26

3X napsal:
Tarabys napsal:
hele Waltře a Ty víš jaký je rozdíl mezi písmeny Q a G? Respektive víš jak tyto písmena vypadají, když jsou napsány malé? *tongue*


jseš na místopředsedu nějakej drzej, ne? :D


Od té doby co nosí triko Policie, je ještě chytřejší. :D

Už jsi nasadil tu patku na žárovku? Nebo ještě nesvítíš? ;)

Přidal Waltr dne 25-04-2011 21:00
#27

qwert napsal:
A kdo ví kdy a kdo vyrobil první něco co by se dalo nazvat motocyklem?

Tak hele Kwerte já to vím naprosto přesně -Bylo to v roce 1951 v Mattighofenu -lehkého motocyklu R 100 o objemu 98 ccm. *tup*
Co? *blushing*

Přidal Tarabys dne 25-04-2011 21:10
#28

Waltr napsal:

Už jsi nasadil tu patku na žárovku? Nebo ještě nesvítíš? ;)


Nesvítím...*realsad* *helpless*

Přidal Meli dne 25-04-2011 22:19
#29

Prvni motocykl - a to muzu rict naprosto presne: 1957 - Jawa ČZ 175...

...to je první motocykl v mém životě co jsem poznal... a je doma od doby kdy opustil prodejnu až dosud...
'http://meli.cz/jine/1751.jpg'

Přidal Waltr dne 25-04-2011 22:20
#30

Pošlu ti el schema, nevypadá to tak složitě.Troubíš? Ne? Zapalování. ;)

Zde http://www.edisk.....88KB.html
Klidně ti na to kouknu, ale jsem drahý. :D

Upravil Waltr dne 25-04-2011 22:22

Přidal Tarabys dne 26-04-2011 08:26
#31

Waltr> troubím... vše funguje naprosto v pohodě - jen ty "hlavní" světla ne...*pissed*

Přidal tobig dne 26-04-2011 08:37
#32

Tarabys napsal:
Waltr> troubím... vše funguje naprosto v pohodě - jen ty "hlavní" světla ne...*pissed*


Neboj... to příjde - jednou se Ti rozsvítí... (motorka)... :D

Přidal Tarabys dne 26-04-2011 10:59
#33

Waltr napsal:
Pošlu ti el schema, nevypadá to tak složitě.Troubíš? Ne? Zapalování. ;)

Zde http://www.edisk.....88KB.html
Klidně ti na to kouknu, ale jsem drahý. :D


Nadhodil jsem dotaz do vlákna na vstrom.cz, kde to jeden taky řešil (popis seděl na 100%) a na dotaz jak dopadl napsal toto:

Ahoj byl to uklepanej drát ve svazku někde mezi spínací skříňkou a vypínačem od světel co je na řídítkách.Přemostili jsme to drátem bokem toho svazku aby jsme ho nemuseli kuchat.

tož tak... a jak si představím počet těch drátů tak je mi blbě...*pissed*

P.S.: jinak na začátku se ptal jak zkontroluje relé těch hlavních světel, někdo mu tam poslal odkaz na servisní manuál a popis, kde to najde, ale i s mou chabou angličtinou jsem pochopil, že mu popsal relé blinkrů a bočního stojánku (nevím, že je to do kupy, ale je to tak)... takže to relé tam asi fakt není...

Přidal Waltr dne 26-04-2011 21:39
#34

Co by tam dělalo, nesmíš věřit každému kdo jde kolem.
Od Spínačky přes jeden konektor k ovladačům odtud pře pojistky 1 a 2 a jeden konektor ke kontrolce a ke světlům.
Jediné co mě zaráží je že:
Přívod pro světelnou houkačku je stejný jako pro klakson, takže netuším proč klakson jde a světlo ne. Protože to je až za konektorem kde se odpojuje dálkové a potkávací.
Takže buď se v tom už někdo hrabal, nebo je přerušen jak drát od potkávacích tak dálkový někde na cestě Ovladač- pojistky po kontrolku.
A to se mi zdá nějak moc náhod.
Spíše bude klakson napájen zvlášť. Možná novější model.
Nicméně prozvoň přívod k pojistkám, a přívody v přepínači- a víš kde je problém. B):o