Název novinky: CENDURO :: Moravský OFF

Přidal czunik dne 17-02-2014 10:39
#3288

pavelgs napsal:
motoblb napsal:
pavelgs napsal:
daliss napsal:

Pavelgs> na tigeru mám vzadu udělaný tlumič s hyperpro, předek čistá progresivka na míru. Takže jak to tak poslouchám, pomohl bych si jen předním kolem, zbytek bych šel zpátky :-(


Jo,tak nějak to je.Jsi zralý na LC8..:D
Třetí rok to poslouchám pokaždé co se mi tu Daliss nasáčkuje :D 2 roky mu říkám že si nepomůže,poslední rok sem rezignoval a hned se ho ptám,už si to konečně prodal?*hilarious*Snad se blýskne na lepší časy a konečně se té KÁŤY dočká.*tup*


No, ono mu stejně nic jiného nezbyde.Má dvě možnosti.Buď si koupit afru,nacpat do ní prachy a postavit něco,co mu může smést ze světa jeden befél na STK,nebo je tu druhá varianta,koupit hotovou motorku,která bude vždycky o světelnou délku před afrou a nemusí se třepat strachy,že ho na STK vykopou jak prašivého psa.Hlášky typu,že někdo zná někoho a ten umí STK zařídit jsou k ničemu,protože tohle se může změnit ze dne na den a nedá se na tom stavět nějaká smysluplná budoucnost.
Ano,i já se nechal zblbnout a chtěl se ubírat cestou první varianty,ale rychle jsem zjistil,že je to k ničemu.Jednoúčelovku,určenou jen k hopsání ve čtverci 30x30km jsem nechtěl.Rád si vyjedu po asfaltu a tam bych si se stavbou na dlouhých pérech moc neužil.Na tohle byla LC8 úplně skvělá.Jeden den hopsat někde po kotárech,pak přenastavit podvozek a fičet někde na Slovensko,užívat si zatáček.Obojí byl zážitek v tom nejlepším slova smyslu..
Po zkušenostech z obou motorek bych jednoznačně volil LC8...NA KTM jsem odkroutil cca 50 tis,na afře cca 13tis,takže jsem si myslím udělal slušný obrázek,založený na zkušenosti a ne na dojmech a pověstech..
Ale je to jeho boj....


Sedívim tomu kroku zpět,afru jsem neměl ale musí být jasný že to bude krok zpět.I když vlastně vím proč tem krok zpět...tak držím palce aby bylo znovu to co ti sedí :-)