Název novinky: CENDURO :: Moravský OFF

Přidal xx4 dne 17-02-2014 10:36
#3287

motoblb napsal:
pavelgs napsal:
daliss napsal:

Pavelgs> na tigeru mám vzadu udělaný tlumič s hyperpro, předek čistá progresivka na míru. Takže jak to tak poslouchám, pomohl bych si jen předním kolem, zbytek bych šel zpátky :-(


Jo,tak nějak to je.Jsi zralý na LC8..:D
Třetí rok to poslouchám pokaždé co se mi tu Daliss nasáčkuje :D 2 roky mu říkám že si nepomůže,poslední rok sem rezignoval a hned se ho ptám,už si to konečně prodal?*hilarious*Snad se blýskne na lepší časy a konečně se té KÁŤY dočká.*tup*


No, ono mu stejně nic jiného nezbyde.Má dvě možnosti.Buď si koupit afru,nacpat do ní prachy a postavit něco,co mu může smést ze světa jeden befél na STK,nebo je tu druhá varianta,koupit hotovou motorku,která bude vždycky o světelnou délku před afrou a nemusí se třepat strachy,že ho na STK vykopou jak prašivého psa.Hlášky typu,že někdo zná někoho a ten umí STK zařídit jsou k ničemu,protože tohle se může změnit ze dne na den a nedá se na tom stavět nějaká smysluplná budoucnost.
Ano,i já se nechal zblbnout a chtěl se ubírat cestou první varianty,ale rychle jsem zjistil,že je to k ničemu.Jednoúčelovku,určenou jen k hopsání ve čtverci 30x30km jsem nechtěl.Rád si vyjedu po asfaltu a tam bych si se stavbou na dlouhých pérech moc neužil.Na tohle byla LC8 úplně skvělá.Jeden den hopsat někde po kotárech,pak přenastavit podvozek a fičet někde na Slovensko,užívat si zatáček.Obojí byl zážitek v tom nejlepším slova smyslu..
Po zkušenostech z obou motorek bych jednoznačně volil LC8...NA KTM jsem odkroutil cca 50 tis,na afře cca 13tis,takže jsem si myslím udělal slušný obrázek,založený na zkušenosti a ne na dojmech a pověstech..
Ale je to jeho boj....