Název novinky: CENDURO :: KTM 800

Přidal OffroaderTE dne 19-02-2018 14:48
#39

chlapi pěkně jste se do sebe pustili, zatímco jsem koukal o víkendu na olympiádu :-) ale aspoň to tu žjie!!! za mě ta 790 je zajímavá, ale nekoupím si ji. Vrazil jsem všechnu energii a prachy do vytunění HQ 701. Takže přední nádrž + přední věž, kapotáž, kokpit at tomu každý říká jak chce. Praktičnost vytuněné motky ověřím tento rok, ale už teď mám dilema... a to jsou gumy....pojedu na Balkán po ose nebo na vozejku ?? Obul jsem tam Mitas Rockrider, vyzkouším a uvidím. Vím že se mi nechce sjíždět špunty po asfaltu a pak v horách lamentovat, že to nejde vyjet protože jsem nechal vzorek někde na dálnici :-( vloni jsem jel Bosnu na Alpovi na E09 a na mokrém blatíčku to bylo neovladatelný a vylehl jsme na nejbližší skalku. Proto jsem se rozhodl pro Rockridery, ty už na pohled mají větší špunty než 09 a jsou prý dostatečně tvrdé, aby neshořely v létě při 35°C na asfaltovém přejezdu 100 km... no uvidíme
tož tak, jinak za mě každá nová motorka v tomto segmentu na trhu bude oživením, někdo má radši 1val někdo přidá další válec i za cenu zvýšené hmotnosti. Každý má své zkušenosti, mě se zasekl Alpík v koleji na Velikim Vrchu, sedl si břichem na zem a nebylo možné ho vyprostit bez pomoci dalšího jezdce. kdo jezdí sám je pro něj váha motky hodně důležitá, taky stavba a prostupnost terénem. Osobně taky nechápu jezdce s GS co pouští do těžšího terénu a vyjetých kolejí. Ale jak píšu máme podobné požadavky, ale přesto se rozhodneme každý jinak. já budu letos testovat jednoval HQ 701 s doplňky, je pořád lehká výkonná a s terénem si snadno poradí. Vloni jsme na lehkém enduru HQ 310 najížděl cesty v Rumunských horách, vím že je dám v poho i na HQ 701, na Alpu bych si tam netroufl, ani ne kvůli prostupnosti, ale hlavně kvůli váze motky, tož tak