Název novinky: CENDURO :: Proč BMW?

Přidal itchy dne 04-09-2010 21:18
#64

motoblb napsal:
czunik napsal:
itchy napsal:
motoblb napsal:
itchy napsal:
motoblb napsal:
Speed vůbec nemusíš být nervozní zas taková pecka to není,koukni na bmw forum a zjistíš že se tam furt něco řeší,čerpadlo,startér,gufera,cívky,u kterého japonce bys tohle musel vyhledávat na forech???*helpless*Jediné + u téhle motorky je že se vrátíš do mladých let jak ses hrabal v JAWCE :D
Jo a take se koukni kolik maj ti co tam resi ty gufera atd. nalitano kilometru,uz jsem se setkal s rok starymi GSky a meli nalitano neco kolem 35tis km a jeste k tomu tem masinam kazdy dava co proto,malo kdo ma GS jen na cesty,ale je pravda ze predchozi modely snesly daleko vic a nebyly tak poruchove.
Nemusím se koukat já se v motorkách hrabu a jako to i majitel BMW pouze za sebe tvrdím,že za ty prachy to je šunt,já osobně bych podruhé do toho nešel i když osobně sem zatím týhle problémy neměl krom výměny gufera kardan-převodovka a ložisek uložení hrušky,ale při 58000 :(Jediné velké + je podvozek ten je bezkonkurenční*clap*
Ja te trochu nechapu ,rikas ja osobne jsem nemel problemy,a na druhou stranu je to sunt tak nevim.Jinak vymena loziska pri 58tis neni zas takova tragedie.Kdyz se tak hrabes v motorkach tak bys mel vedet ze se vse opotrebovava a neni nic na veky.A takove motorky co nepotrebuji udrzbu uz asi nenajdes.A nebo jsem te spatne pochopil.*hmm*


Špatně jsi to pochopil,jedna je to servisák...a jednak trošku rejpal..ale jinak suprovej týpek.*tup* A je fakt že co spolu jedem nadáva na to pořád..*bugs*
Přesně tak špatně si mně pochopil já na ní nadávám jelikož sem celý život jezdil na japoncích a tam jsem nemusel poslouchat záludné pazvuky:DTam to klepe tam to hučí mezi 4 a 5 falešný neutrál při přeřazení jsou ty kvalty tak daleko od sebe že zavzpomínám na základku kdy se nacvičoval pochod na spartakiádu a koleno sem musel zvedat pomalu do úrovni uší:DTo u japonce prostě není tam to je cik cak.Teď vážně,neznám japonce s kardanem,u kterého by se měnilo u kardanu gufero nebo ložiska při 58000km.při porovnání cen s ostatníma motorkama je to dle mně za ty prachy opravdu ......:)
Mas v necem pravdu ,ale take neznam japonce s kardanem s kterym se jezdi OFF ,az na nove Tenere 1200 ktere se ale jeste bude muset testovat nez se zjisti jak je na tom ten kardan.Myslim ze ten kardan u 1150 gs byl lepe resen jak u 1200,ale stejne se dnes vse vyrabi tak aby to moc nevydrzelo s jednoho prosteho duvodu,a to je prodej nahradnich dilu ,ktere jsou predrazeny a to ne jenom u BMW ,ale treba i Honda,Yamaha atd.a stoho oni zijou.Na ty zvuky jsem si take musel zvyknou,holt tam mas cvrcka co ti tam cvrlika:D