Název novinky: CENDURO :: Sleva 500,- na vybrané sady Michelin

Přidal Meli dne 03-07-2014 21:58
#9

Řešil jsem to s někym na motorkářích
1) tvar zadní gumy - je míň vypouklý než třeba dunlop trailmax nebo pirelli co jem měl před tím a tim pádem při menšim náklonu už jedu na hranu. Ty gumy jsou specielně vyvýjený pro nelký cestovní endura na stabilitu v přímym směru s kuframa ve vysoké rychlosti - dálniční přejezdy a tak (s dunlop jsem s tim měl prvních pár tisíc km problémy).
Jinak při trénincích zatáček a brz s Lukášem Peškem jsem na Anakee 3 nijak nezaostával za lidma co měli silniční motorky a obutí... takže jízdní vlastnosti v pohodě podle mne...

2) hluk
Jednu vyjížďku do Krkonoš jsem se tomu věnoval a asi tolik:
zaslechnout se to dá už cca od nějakých 40 km/h ale je to na hranici rozpoznatelnosti
až do 90-ti je to slyšet jen jemně občas jakoby nárazově trochu víc ale nic hroznýho
ale v rozsahu 95 - 105 km/h to hučí opravdu hodně.
Zajímavé je, že od 110 km/h vejš to neslyšim a jede se jako s jakejma koli jinejma hladkejma gumama(aerodynamický hluk od plexi na helmu to úplně přehluší.
- ty rychlosti co tu píšu jsou tachometrový

Ještě bych dodal že jsem nedávno jel 450 km odpolední vyjížďku a tim jak jsem nemyslel na to že to mám sledovat jsem to nějak nevnímal - tak buď se to zlepšuje nebo se to dá v pohodě ignorovat... ještě poinformuju ;-)