Název novinky: CENDURO :: Afrika bude!!!

Přidal TomasTT dne 08-08-2016 12:09
#802

Myslím že je naprosto zbytečná ztráta času se dohadovat o tom, jestli je tahle motorka lepší nebo horší. Jsou lidi, kterým se bezvadně jezdí na Buell Ulysses a budou se chtít prát, když jim někdo řekne že to je nestabilní krám. :)
Prostě - je to tak jak píše PESY - každý je jiný, má jiný nároky, jezdí jinde a jinak a má jiný vkus. Co se líbí jednomu, může jiný považovat za ultra hnusný. Co jeden považuje za perfektní a stabilní, může jiný označit jako extrémně tvrdý, nepohodlný a nepoužitelný - protože jezdí jinde a jinak.

Testy v časopisech prakticky nečtu - leda když je to něco nového tak kvůli specifikacím nebo nějakému detailu ale je to asi jedna z podstatných součástí obsahu tištěných i online médií. Aby to mělo smysl, musel by recenzent jezdit stejně jako ten, kdo to čte. K čemu je test, kde s motorkou jezdí profesionální kaskadér nebo závodník, když čtenář tak jezdit neumí a nebude? Možná by mělo smysl se víc zaměřit na společné věci pro všechny - opravitelnost, jak dlouho a jak moc složité je vyměnit kola, vyčistit vzduchový filtr.. To by mohlo být zajímavější ale nikdy jsem nic takového v recenzích nečetl. Když se podívám na nějaká videa z testování KTM 1190 od Chrise Birche, tak to má vypovídající hodnotu nula, protože 90% z nás tak jezdit neumí a věřím tomu, že on by takhle jezdil klidně i s tím Buellem kdyby musel. Na druhou stranu - pro volbu motorky by mohlo být zajímavé, kolik šroubů a jak dlouho trvá dostat se k airboxu - protože i když majitelé LC8 mají dávno hotovo (a že tam to je docela slušného šroubování), tak majitel 1190 stále ještě šroubuje namísto aby relaxoval s drinkem s ostatníma. Možná tohle by bylo zajímavější než vědět, že motorka super jezdí po zadním nebo další triky. :)