Název novinky: CENDURO :: Afrika bude!!!

Přidal Xpat dne 13-03-2016 16:29
#666

AJP ma normalni kovovou podsedlovku, akorat neni videt: http://www.wilddo...c=188711.0 .

A samozrejme i bez ni by to byla mnohem lepsi adventure motorka nez AT (i kdyz souhlasoim ze v premnozene a preregulovane Evrope ne) - ja na 690 mam pouze ten plast a (po vymene standardnich sroubu coz je vecna ostuda KTM) s nosicem na zavazadla zvladne v ostrem terenu s 35 - 40 kg na zadi bez problemu. A doufam ze na mne nevytahnes spolujezdce - jak si sam rekl, stupacky na AT sundas prvni :).

Jo a kdyby chteli, tak tu AT ochranili v standardu tak ze by padaky nepotrebovala (susplech samozrejme potrebuje kazda). Jak lc8, tak Tenere 660 byly navrzeny tak by nejaky ten pad a klouzani v phode zvladly - moje Tenere se valela nescetne krat - jednou se kluzala po prasne ceste 100 kmh a krome nepodstatne kosmetiky v pohode (k tomu prispeli samozrejme i tasky na boku - pokud by mela plechove bedny tak je zrejme na odpis).

Jinak souhlasim ze ty moderni motorky jsou cim dal vic odrbany - lidi koukaj na znacku a vubec je nezajima realita za ni. Kuprikladu se vzdy musim chlamat kdyz lidi rikaj jak ma motorka fantasticky podvozek protoze ma WP. Co pak vo to, WP urcite dobry podvozek umi, nicmene to jak to vojebavaj i na stejny motorce postupem casu je k zaplakani (teda ne WP, ale ti co jim to zadavaj). Napriklad vidle na me 2014 690 jsou neuveritelny sracky - predesle rocniky je meli o neco lepsi (porad myslim horsi nez lc8) a vubec nejlepsi byli myslim na 640 adventure. Pokrok.