Název novinky: CENDURO :: TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."

Přidal Libor 77 dne 31-12-2015 18:50
#114

TDM již nemám, ale vlastnil jsem ho 12 let - i to asi mluví za vše. Nenechala mě nikde,ani když bylo prasklé spojkové lanko - dojel jsem k servisu a matka M5 a velké kleště vše vyřešily.
Pravda do terénu moc není, ale i Rumunské cesty a Alpské šotoliny v Itálii zvládla. Bylo mi ji víc líto. Byla vyrobena na silnici a tam je doma! Motor úplně v pohodě, takovej traktůrek - jezdil jsem s ní jak s choperem a dalo se i pod 5l/100km.
Spotřeba oleje? Je to YAMAHA, každej kdo jí vlastní ti k tomu řekne to samé - nevyspitatelná. Jezdil jsem 1 000 km po okrskách a vzala si 2 dl, ale pak stejný počet km na přesun po dálnicích do Rumun a tam žrala skoro litr... Chce to hlídat! GO pomůže jen na chvíli a Motorex je zbytečný luxus. Když ji nebudeš vytáčet do nehorázných otáček, vyplatí se dát hustší olej a máš "normální" motorku.
Vzpomínám na ní moc rád a s láskou. Kdby neexistovala KTM 950 Adva, tak bych si ji i nechal. Záleží co chceš jezdit, pokud asfalt a občas polňačku či šotolinku, tak nemůžeš udělat chybu.
Při případné koupi si dej pozor na vidle, funkci zadního tlumiče (ten je opravdu jen na silnici) a ložiska v krku. Viděl jsem i prasklý rám a uložení rozety rádo "šlochtá" - ložisko stojí dost peněz a nahradit jde zase jen drahým..*hmm*. Samosebou pazvuky z motoru taky nic dobrého nevěstí, ale pokud ucpeš laufy, tak měl jít kultivovaně bez hlasitých projevů. Píši o 850, 900 je ještě kultivovanější, svižnější a skoro bez vibrací.
Jestli uvažuješ více o terénu, tak nejlepší by bylo XTZ s motorem z TDM 850 trx.
Snad jsem touhu po informacích uspokojil.. Více na mém profilu zde: http://www.motork...?mid=41910
a jedno video co TDM snese je zde: https://www.youtu...6y8RQ0aItQ