Název novinky: CENDURO :: XTéčko - výběr endura

Přidal 12345 dne 29-11-2015 08:32
#253

Tak co se týče paliva můžu vyprávět...Jedu takhle na Suzuki GS 750 a při vjezdu do Nového Jičína jsem přepínal na rezervu.U Shellu v NJ jsem nabral 15 litrů V-power Nitro plus (pro jistotu...) a po ujetí cca 5km začal motor těžce vynechávat.Dobelhal jsem se tím domů 14km a poslední kilák jsem sjel s kopce k domu na neutrál bo to chcíplo úplně.A pak to začalo postupně:svíčky,fajfky,káblíky,cívky,destička zapalování s přerušovači a kondíky,vyčištění karburátorů ultrazvukem,nové kompletní sady těsnění karburátorů Keyster,vzduch.filtr atd.a???.......nic.Mezi výměnou každého dílu jsem to znovu zkoušel a nic.Celá anabáze trvala asi měsíc páč jsem občas čekal na díly a občas se mi nechtělo.Na pak jednou večer v půl dvanácté jsem seděl v dílně a osvítil mne duch svatý.Otevřel jsem víčko nádrže a čichnul k palivu,smrdělo to jako benzín ale tak nějak vyčichle.Otevřel jsem nádrže u jiných motorek a když jsem nasál tu omamnou "vůni" tal mi vhrkly slzy do očí.Tak jsem u Suzuki vypustil nádrž,zašel do auta vzal 5tilitr s benzínem starým asi půl roku (a to tankuju u bezejmenné pumpy za 28,80) nalil do stroje,šáhl na knoflík a v ten moment byla vzhůru celá vesnice a "obdivně"na mne hulákali.Tož i tak to může být s těmi "nejkvalitnějšímí"palivy.No a těch cca 17l V-poweru mám doma v plechovbém kanďáku a kdyby to někdo chtěl tak to dám "za odvoz".

Upravil 12345 dne 30-11-2015 06:29