Název novinky: CENDURO :: MItas e 07/3.700km

Přidal blejdamint dne 01-09-2013 16:32
#1

Toto po 3700 km, je to normální? Napište kdo má nějaké podobné zkušenosti, rád si přečtu. Byly mi doporučeny, zatím nejhorší gumy co jsem koupil

http://blejdamintxr650r.rajce.idnes.cz/Pneu_MItas

Přidal TomElefant750 dne 01-09-2013 16:42
#2

Dávej to sem aspoň takhle:
[url]http://blejdamintxr650r.rajce.idnes.cz/Pneu_MItas
[/url]
Jinak kontaktuj tohohle člověka:
http://www.cendur...?lookup=96
minimálně ti k tomu něco řekne z trochu odbornějšího pohledu.
Sám bych na tom asi klidně jezdil dál.
Čau, Tom

Upravil TomElefant750 dne 01-09-2013 16:47

Přidal hobr dne 01-09-2013 16:54
#3

TomElefant750 napsal:
Jinak kontaktuj tohohle člověka:
http://www.cendur...?lookup=96
minimálně ti k tomu něco řekne z trochu odbornějšího pohledu.
Sám bych na tom asi klidně jezdil dál.
Čau, Tom

Jo, napiš Rudovi. K té gumě - reklamuj.
Já jezdím také Mitasy 07 a jsem s nimi spokojen. Sice tam mám také jednu prasklinu, ale neřeším to. Stejně budu za chvíli přezouvat.

Přidal qwert dne 01-09-2013 17:07
#4

blejdamint napsal:
Toto po 3700 km, je to normální? Napište kdo má nějaké podobné zkušenosti, rád si přečtu. Byly mi doporučeny, zatím nejhorší gumy co jsem koupil

http://blejdamintxr650r.rajce.idnes.cz/Pneu_MItas


Mno dokázal bych ji zničit i dříve ale pokud jsi používal ,,normálně,, a víceméně cestovně v čem rozhodně vyniká tak musí jít o nějakou výrobní chybku a zkus reklamaci ale pokud ti jen zmizel vzorek tak si nejsem jistý jestli uspěješ..

Přidal RadekK dne 01-09-2013 20:52
#5

Někde jsem byl upozorňován, že k tomuto mají E-07 tendenci, pokd jsou ježděné podhuštěné.
U mojich byla taky nějaká trhlinka u figur, ale vše OK.
Dle mého rozumná guma za dobrou cenu - pro mé užití super poměr výkon/cena.

Přidal qwert dne 01-09-2013 21:07
#6

Podhuštění nedělá dobře žádné pneu..

Přidal Hoogar dne 01-09-2013 21:27
#7

Mám na 07 asi 2000 km a praskliny tam mám úplné stejné , ježděné převážné po silnici .Zatím jsem to neřešil .

Přidal maraXRV dne 01-09-2013 21:37
#8

Mám na ní necelých 6tkm tlak kontroluju radši častěji a stejně tam praskliny sou-neřeším

Přidal schrek dne 01-09-2013 23:19
#9

Asi tak Joe je ted na dovolene v Rumunsku jestli se nepletu, jinak bacha jeste na rok vyroby ,ty gumy co tam mas budou asi stary, jelikoz dva roky uz se nedelaji s tim strednim pasem mavic oprqavdu drivejsi smesy meli problem s praskanim pri podhusteni

Přidal blejdamint dne 02-09-2013 08:36
#10

TomElefant750 napsal:
Dávej to sem aspoň takhle:
[url]http://blejdamintxr650r.rajce.idnes.cz/Pneu_MItas
[/url]
Jinak kontaktuj tohohle člověka:
http://www.cendur...?lookup=96
minimálně ti k tomu něco řekne z trochu odbornějšího pohledu.
Sám bych na tom asi klidně jezdil dál.
Čau, Tom


okej, jsem nouma to můžu, dík, problem je to že motka nedrží a to co jezdím na špalkách E 09 tak tady na tom ležím, nejhorší je na tom, že někdy, prostě to ustřelí a je lehalajnen
:@

Upravil blejdamint dne 02-09-2013 09:54

Přidal Pardal dne 02-09-2013 08:46
#11

Tak ono špalky a 07 nemají nic společného.

Přidal blejdamint dne 02-09-2013 08:50
#12

dal jsem to jen na tu Albánii, nebo jsem jel z manželkou a ta off nee, takže jen cesty max typu IV.cenová skupina, nahuštění denně kontrolováno 1,8-2,0, V duši antipich a nahuštění se nehlo z udaných hodnot, vzorku to má hodně, mě spíš přijde, hlásila žena, že ji to v zatáčkách plave a na výjezdech z kruháče ustřeluje, pod vousy jsem si říkal, že co to zas mele a vymýšlí ale až jsem si ustlal letos podruhé a podotýkám, že vracečka možná tak 40tka cesta čistá a motka chytla hodiny přetočila se prostě jak na mokré trávě když to ustřelí a už jsem oral, nestalo se nic natěstí, kufry to podržely, jezdím je i na Caponordu Ale tam je tuším jiná směs, nevím, tem není problema, sedí to jak přibité, nejde o love, spíše o to že je nebezpečné na tom jezdit, nebo adheze jednou je a jednou není, to jsem ještě na gumách nezažil a to jezdím u 25 let, ted jsem nahodil starou E 09 zhulenou a svezení úplne na pohodu

Upravil blejdamint dne 02-09-2013 09:54

Přidal blejdamint dne 02-09-2013 08:52
#13

Pardal napsal:
Tak ono špalky a 07 nemají nic společného.


to vím nejsem defo, podle mě by to mělo sedět lépe než E 09 a to se neděje, prostě nestabilní pneu

Upravil blejdamint dne 02-09-2013 09:53

Přidal blejdamint dne 02-09-2013 08:54
#14

TomElefant750 napsal:
Dávej to sem aspoň takhle:
[url]http://blejdamintxr650r.rajce.idnes.cz/Pneu_MItas
[/url]
Jinak kontaktuj tohohle člověka:
http://www.cendur...?lookup=96
minimálně ti k tomu něco řekne z trochu odbornějšího pohledu.
Sám bych na tom asi klidně jezdil dál.
Čau, Tom


díky Tome, večer mu cinknu a zeptám se

Přidal Brian1986 dne 02-09-2013 20:13
#15

píšeš že foukáš 1,8-2,0 - to je podle mě hodně málo, vím větší zátěž: ty+tvoja+bagáž bude větší zatížení tak musíš fouknout vyšší tlak, já jezdim sám 70kg*blushing* a foukám 2,2-2,3 a na E-07 které jsem před pár dny jsem dal lehce přes 22 tisíc km*clap*

Přidal sindy dne 02-09-2013 20:34
#16

no koukal jsem že jezdíš Caponorda. Tam by pokud si dobře pamatuju mělo být dokonce 2,7 ty 2,0 je rozhodně málo

Přidal magoss dne 02-09-2013 21:11
#17

Hele to co máš na gumách jsem viděl letos hodněkrát,vše je ale asi tlakem a teplotou..nevím za to napíšu dobře ale asi jsi upálil gumu či jak se to říká... ono může se stát že je to gumou ale z 90% bude asi chyba u tebe.počkej až se vrátí Ruda on ti oví daleko víc

Přidal Lafi dne 02-09-2013 21:19
#18

blejdamint napsal:
dal jsem to jen na tu Albánii, nebo jsem jel z manželkou a ta off nee, takže jen cesty max typu IV.cenová skupina, nahuštění denně kontrolováno 1,8-2,0, V duši antipich a nahuštění se nehlo z udaných hodnot, vzorku to má hodně, mě spíš přijde, hlásila žena, že ji to v zatáčkách plave a na výjezdech z kruháče ustřeluje, pod vousy jsem si říkal, že co to zas mele a vymýšlí ale až jsem si ustlal letos podruhé a podotýkám, že vracečka možná tak 40tka cesta čistá a motka chytla hodiny přetočila se prostě jak na mokré trávě když to ustřelí a už jsem oral, nestalo se nic natěstí, kufry to podržely, jezdím je i na Caponordu Ale tam je tuším jiná směs, nevím, tem není problema, sedí to jak přibité, nejde o love, spíše o to že je nebezpečné na tom jezdit, nebo adheze jednou je a jednou není, to jsem ještě na gumách nezažil a to jezdím u 25 let, ted jsem nahodil starou E 09 zhulenou a svezení úplne na pohodu

Máš to podhuštěné a hodně,jinak se podívej na DOT,jestli to není nějaká stará série. Já letos Gruzii, přes Rusko a Tureckem zpět a pohoda (9000 km) a ještě jednu takovou vydrží :-)

Přidal Mati dne 02-09-2013 21:20
#19

jak jsi pneu jezdil ???
Já jezdím očas i ostrý kamení, a to dává pneu zabrat.
Pak se objeví právě takovéto praskliny, ale dojezdil jsem gumy
dokonce......
Není to jako obrázky od Joeho, kdy byly špunty jako
by odhořelé, ty jsou ježděné na podhuštěných pneu s nadmírou
zátěže.......
Tohle mi připadá jako guma, občas ježděná po kamení, v pohodě.
Ať je to E-07, nebo E-09....zadní teda
A E-07 se nemůže, teda z mýho pohledu, rovnat s E-09 ani v Offrodu,
ani na asfaltu....E-09 ji převáží ve všem....

Maty

Upravil Mati dne 02-09-2013 21:28

Přidal Sergej dne 02-09-2013 22:10
#20

podobné prasklinky mám i ja, ale nie v takom rozsahu...
mám 14 500km, jazdím solo všetko..nešetrím ju (zadná pneu), a som ešte 4,5mm na vzorku, 1,5mm na tých kontrolncýh bodoch či čo to je... nikdy som ju nemal viac ako 2,2..vždy menej, lepšie drží... niekedy mala tendenciu zaplávať pry výjazde zo zákrut, ale bolo to dané ,,kockovým" zjazdením, kde na hrane to niekedy zneistí moto..pneu budem mať rok na motorke..a pôjde asi znovu.

Přidal tyfoza dne 02-09-2013 22:18
#21

Neřešit, dojezdit.
Dokud drží tlak jezdit, jestli ztratí, tak dát duši a dojezdit.
Je to chyba použití - tlak a díky tomu i teplota.
Nereklamovatelné. Taky jsem tím prošel.
Dojezdit. Příště to vyjde.

Přidal blejdamint dne 03-09-2013 07:17
#22

tyfoza napsal:
Neřešit, dojezdit.
Dokud drží tlak jezdit, jestli ztratí, tak dát duši a dojezdit.
Je to chyba použití - tlak a díky tomu i teplota.
Nereklamovatelné. Taky jsem tím prošel.
Dojezdit. Příště to vyjde.


Kluci, mám ji na xr 650r a jak píšu víše, jeto s manželkou jen asfalt jednou jsem jel 150 jinak kochačka a fotky tlak v pneu je dobrý 1,8-2,0 jak mně bylo doporučeno,a samože s duší, jízda pouze já na Xrku spolujezdec by musel být saďour nebo tolik km, ikdyž jsou takový ale já mezi ně nepatřím*secret*

Upravil blejdamint dne 03-09-2013 08:07

Přidal blejdamint dne 03-09-2013 08:38
#23

tyfoza napsal:
Neřešit, dojezdit.
Dokud drží tlak jezdit, jestli ztratí, tak dát duši a dojezdit.
Je to chyba použití - tlak a díky tomu i teplota.
Nereklamovatelné. Taky jsem tím prošel.
Dojezdit. Příště to vyjde.


Tak dík,konečně info, každopádně zkusím to tam poslat, pak bud potvrdím nebo vyvrátím.

Přidal newman dne 03-09-2013 18:18
#24

blejdamint napsal:
tyfoza napsal:
Neřešit, dojezdit.
Dokud drží tlak jezdit, jestli ztratí, tak dát duši a dojezdit.
Je to chyba použití - tlak a díky tomu i teplota.
Nereklamovatelné. Taky jsem tím prošel.
Dojezdit. Příště to vyjde.


Kluci, mám ji na xr 650r a jak píšu víše, jeto s manželkou jen asfalt jednou jsem jel 150 jinak kochačka a fotky tlak v pneu je dobrý 1,8-2,0 jak mně bylo doporučeno,a samože s duší, jízda pouze já na Xrku spolujezdec by musel být saďour nebo tolik km, ikdyž jsou takový ale já mezi ně nepatřím*secret*


Není tlak 1,8-2,0 na zadek málo???

Přidal hobr dne 03-09-2013 18:52
#25

Je.

Přidal qwert dne 03-09-2013 19:14
#26

U tak lehké motorky 2 atm v zadu stačí. Já na o dost těžším SE taky foukám zadek na 2..

Přidal hobr dne 03-09-2013 21:05
#27

Na Babettě vzadu foukám 2,5....

Přidal qwert dne 03-09-2013 21:09
#28

Já na kole galusky 5..:)

Přidal Joe dne 07-09-2013 20:12
#29

Omlouvám se za trošku opožděnou reakci, vrátil jsem se z Makedonie až dnes odpoledne. Pravděpodobně se jedná o přehřátou pneumatiku. Ještě mi, pokud jsem to nepřehlédl, chybí DOT pneumatiky. Pokud je to staršího data výroby, tak ty na to trpěly. Jinak pokud je to ježděné jen sólo na XR, tak huštění OK. S tou rychlostí opatrně nemají moc rády vyšší rychlosti po delší dobu a pokud je pneumatika nová díky přehřátí změkne a rychle zmizí nebo shoří. S adhezí problémy na suchu nemají. Samozřejmě necitlivým přidáním plynu v náklonu ji utrhnu, ale pokud to má člověk trošku v ruce dá se tak dobře driftovat :D. Jel jsem teď na zadní E-09 a přední ostřejší XT 644 a drží super.

Upravil Joe dne 07-09-2013 20:13

Přidal blejdamint dne 08-09-2013 08:21
#30

Joe napsal:
Omlouvám se za trošku opožděnou reakci, vrátil jsem se z Makedonie až dnes odpoledne. Pravděpodobně se jedná o přehřátou pneumatiku. Ještě mi, pokud jsem to nepřehlédl, chybí DOT pneumatiky. Pokud je to staršího data výroby, tak ty na to trpěly. Jinak pokud je to ježděné jen sólo na XR, tak huštění OK. S tou rychlostí opatrně nemají moc rády vyšší rychlosti po delší dobu a pokud je pneumatika nová díky přehřátí změkne a rychle zmizí nebo shoří. S adhezí problémy na suchu nemají. Samozřejmě necitlivým přidáním plynu v náklonu ji utrhnu, ale pokud to má člověk trošku v ruce dá se tak dobře driftovat :D. Jel jsem teď na zadní E-09 a přední ostřejší XT 644 a drží super.


Dík za postřeh, včera u Schreka vyřešeno pneumatika dle DOT rok 2006 a tím je asi vše jasné. Zabalím a pošlu na reklamaci a uvidím, pokud je to solidní firma tak nebude problém. JInak vzorek to má skoro nedotčený viz. foto

Přidal newman dne 08-09-2013 11:46
#31

8 let stará pneu na moto???? Nic moc.........

Přidal Joe dne 08-09-2013 16:20
#32

blejdamint napsal:
Joe napsal:
Omlouvám se za trošku opožděnou reakci, vrátil jsem se z Makedonie až dnes odpoledne. Pravděpodobně se jedná o přehřátou pneumatiku. Ještě mi, pokud jsem to nepřehlédl, chybí DOT pneumatiky. Pokud je to staršího data výroby, tak ty na to trpěly. Jinak pokud je to ježděné jen sólo na XR, tak huštění OK. S tou rychlostí opatrně nemají moc rády vyšší rychlosti po delší dobu a pokud je pneumatika nová díky přehřátí změkne a rychle zmizí nebo shoří. S adhezí problémy na suchu nemají. Samozřejmě necitlivým přidáním plynu v náklonu ji utrhnu, ale pokud to má člověk trošku v ruce dá se tak dobře driftovat :D. Jel jsem teď na zadní E-09 a přední ostřejší XT 644 a drží super.


Dík za postřeh, včera u Schreka vyřešeno pneumatika dle DOT rok 2006 a tím je asi vše jasné. Zabalím a pošlu na reklamaci a uvidím, pokud je to solidní firma tak nebude problém. JInak vzorek to má skoro nedotčený viz. foto


Tu bych jim vrátil hned při zakoupení. Šest roků starou pneumatiku a ještě ji prodávat, možná tak s velkou slevou a se souhlasem kupujícího.

Přidal schrek dne 08-09-2013 20:25
#33

Presne jak pise Joe. Me to bylo hned jasny kdyz si dojel na slezinu a ja mrkl na tu gumu tak sem vedel a pak uz to jen ten DOT co sem juknul potvrdil.

PS: Joe nemas byt nahodou v Rumunsku ?

Přidal Joe dne 09-09-2013 07:41
#34

schrek napsal:
Presne jak pise Joe. Me to bylo hned jasny kdyz si dojel na slezinu a ja mrkl na tu gumu tak sem vedel a pak uz to jen ten DOT co sem juknul potvrdil.

PS: Joe nemas byt nahodou v Rumunsku ?

Byl jsem v Makedonii a vrátil jsem se v sobotu večer.

Přidal Meli dne 09-09-2013 08:15
#35

První dovolenou mi TKC ucházely a to byla asi příčina proč na druhé dovolené udělaly toto:
'http://meli.cz/c2010/cp23.jpg'

u E07 které jsme jezdil predtim jsem měl jen lehounké náznaky prasklinek - a nájezd 23 tis. km

Přidal snelcuk dne 09-09-2013 09:25
#36

Ty vole! TKC už taky :o:o:o

Přidal Brian1986 dne 09-09-2013 09:37
#37

Taky jsem na E-07 které jsem ted měnil najel témeř 23 tis. akorát jsem je už vyměnil protože začaly v zatáčkách trochu víc hučet, jinak by s přehledem ještě chvílu vydržely*clap*

Přidal motoblb dne 09-09-2013 09:39
#38

Meli napsal:
První dovolenou mi TKC ucházely a to byla asi příčina proč na druhé dovolené udělaly toto:
'http://meli.cz/c2010/cp23.jpg'

u E07 které jsme jezdil predtim jsem měl jen lehounké náznaky prasklinek - a nájezd 23 tis. km
Meli v kterém roce to je ta TKC?

Přidal Meli dne 09-09-2013 10:16
#39

Foto je z roku 2010, gumu jsem koupil na přelomu 2008/09

Jak jsem ale psal - bylo to jezdeni i po dalnici silne podhustene - a to jak neumyslne tak i dle BMW fora jsem jezdil na podhustene protoze tak pry líp drzi :-D akorat tam nechat 1,5 atm a jet nabalenej na dovcu asi nebyl dobrej napad :D

proste znicit se da vse :D

Přidal Joe dne 09-09-2013 15:19
#40

Meli napsal:
Foto je z roku 2010, gumu jsem koupil na přelomu 2008/09

Jak jsem ale psal - bylo to jezdeni i po dalnici silne podhustene - a to jak neumyslne tak i dle BMW fora jsem jezdil na podhustene protoze tak pry líp drzi :-D akorat tam nechat 1,5 atm a jet nabalenej na dovcu asi nebyl dobrej napad :D

proste znicit se da vse :D


To vyhřívání pneumatik platí pro jakoukoli "špuntovku".

Přidal snelcuk dne 10-09-2013 08:56
#41

Podhuštěnou gumu na dálnici nebrat *stress*

Přidal qwert dne 21-09-2013 08:23
#42

http://www.motork...26362.html

To jsem se zas pobavil..

Přidal kysin dne 21-09-2013 09:29
#43

v maroku v pohoří Rif jsem vymyslel hlášku "SJETEJ JAK MITASKA"

Přidal qwert dne 21-09-2013 09:35
#44

Trefné..:)

Přidal Medved 77 dne 22-09-2013 19:30
#45

qwert napsal:
Trefné..:)
Tož souhlasím:D

Přidal Joe dne 01-10-2013 17:34
#46

Tak nakonec ta reklamace dopadla následovně:

Dobrý den,

reklamovaná pneumatika byla rozřezána a podrobena důkladné analýze. Na pneu byla zjištěna separace mezi běhounem a nárazníkem po celém obvodě pneu. Byly proměřeny všechny důležité parametry pneu, ale pneu je vyrobena dle specifikace.

Na pneu nebyly nalezeny žádné odchylky od výrobního předpisu ani jiné výrobní vady.

Pneu byla patrně podhušťována, což dokládá i přiložená fotografie, ale vzhledem ke skutečnosti, že nelze jednoznačně určit příčinu vzniku vady rozhodly jsme se reklamaci uznat (v procentech dle zbytkové hloubku dezénu což je 60%) . Na reklamaci bude dnes vystaven dobropis.



Samozřejmě jsem pneumatiku vyreklamoval a poslal jsem mu novou i když jsem ji neprodával. Vzhledem k výše uvedenému, pomyslně byla navrácena částka v procentech ze zůstatkové hodnoty. Zkrátka jsem z vlastní kapsy vypláznul 600,- Kč plus poštovné. Co bych pro zákazníka neudělal, že.:)

Upravil Joe dne 01-10-2013 17:35

Přidal blejdamint dne 02-10-2013 09:37
#47

Joe napsal:
Tak nakonec ta reklamace dopadla následovně:

Dobrý den,

reklamovaná pneumatika byla rozřezána a podrobena důkladné analýze. Na pneu byla zjištěna separace mezi běhounem a nárazníkem po celém obvodě pneu. Byly proměřeny všechny důležité parametry pneu, ale pneu je vyrobena dle specifikace.

Na pneu nebyly nalezeny žádné odchylky od výrobního předpisu ani jiné výrobní vady.

Pneu byla patrně podhušťována, což dokládá i přiložená fotografie, ale vzhledem ke skutečnosti, že nelze jednoznačně určit příčinu vzniku vady rozhodly jsme se reklamaci uznat (v procentech dle zbytkové hloubku dezénu což je 60%) . Na reklamaci bude dnes vystaven dobropis.



Samozřejmě jsem pneumatiku vyreklamoval a poslal jsem mu novou i když jsem ji neprodával. Vzhledem k výše uvedenému, pomyslně byla navrácena částka v procentech ze zůstatkové hodnoty. Zkrátka jsem z vlastní kapsy vypláznul 600,- Kč plus poštovné. Co bych pro zákazníka neudělal, že.:)


Zdarec já jsem ve fázi, reklamace. Při dotazu proč mají nápis na svých stránkách,,cituji,, U NÁS NEKOUPÍTE PNEUMATIKU STARŠÍ 3 LET ,, tak bylo ticho, no jsem zvědavý jak se k tomu postaví, bo manželka má ještě o rok starší.(moje 6let stará)
Sere mě tu už skoro vše v republice, co si člověk koupí aby znal toho ještě víc než prodejce a vše si zkontroloval, hlavně že zaplatil, ****eček. Takže nedělám nic jiného něž studuji podmínky všech a všechno, jeb*at.
Jinak dobré informace od vás všech, zatím díky.Zd

Upravil blejdamint dne 02-10-2013 09:55

Přidal qwert dne 02-10-2013 10:08
#48

Jo Zdeno,v téhle republice jde už všechno hoven.Všichni chtějí jen honem zbohatnout a oj.ebat zákazníka.Mitas už prostě není co býval.Slyšíš to ze všech stran.Já už zjistil že je daleko lepší vzít od kluků co jezdí motokros jejich jednou závodně použité kvalitní značkové gumy a mám super svezení.Na S-12 není problém jet 300km na Krocana,tam si užít dobrou trakci v bahně a pak zase jet po asfaltu domů..

Upravil qwert dne 02-10-2013 10:09

Přidal blejdamint dne 02-10-2013 14:15
#49

qwert napsal:
Jo Zdeno,v téhle republice jde už všechno hoven.Všichni chtějí jen honem zbohatnout a oj.ebat zákazníka.Mitas už prostě není co býval.Slyšíš to ze všech stran.Já už zjistil že je daleko lepší vzít od kluků co jezdí motokros jejich jednou závodně použité kvalitní značkové gumy a mám super svezení.Na S-12 není problém jet 300km na Krocana,tam si užít dobrou trakci v bahně a pak zase jet po asfaltu domů..


No ted jak jsem ti psal mám ten Motoz a není to špatné, však si viděl co jsme jeli s klukama na bramborách, ve předu jsem prdl michelinhttp://www.az-pne...21-id17928 a drží to na to moje ježdění, sedí pěkně oboje gumy, jsem myslel, že se ozveš a pojedeš s náma bylo pěkně, no co pěkně, luxusně, kluci na bramborách perlili a povrch byl jednoznačně luxusní, mrzí mě, že se nedostanu na to mor. opékání jsem v tu dobu odcestovaný pryč, tož tak.
Ted je ten krocan, mojí jsem domluvil tu Radarku(enduro školu) tak pojedeme tam, snad pojezdíme a ukážeš mi nějaké pěkné cesty

Upravil blejdamint dne 02-10-2013 14:17

Přidal qwert dne 02-10-2013 14:32
#50

Já jsem byl na Atavu..Provětrat Alpa..

Upravil qwert dne 02-10-2013 14:33

Přidal blejdamint dne 02-10-2013 14:54
#51

qwert napsal:
Já jsem byl na Atavu..Provětrat Alpa..


JJ četl jsem to, jak pošetřím koupím starou Afru a udělám si radost......

Přidal qwert dne 02-10-2013 15:13
#52

Doporučuji tu úplně první.

Přidal blejdamint dne 02-10-2013 15:14
#53

Tak klucí, ted telefon a reklamace uznána a posílám obratem 2. kus na reklamaci at se chytnou za ústa, nebo toto je fraška. Zatím to vypadá na korektní přístup.

Přidal blejdamint dne 02-10-2013 15:16
#54

qwert napsal:
Doporučuji tu úplně první.


Jak to mu dojde určitě se poradím a dáme někde scuka třebas, jestli budeš mít time. Letos to nebude určitě, musím prodat Caponorda, stojí mi to doma nejezdím na tom

Přidal qwert dne 02-10-2013 15:36
#55

Určitě se letos uvidíme..;)

Přidal hobr dne 03-10-2013 13:18
#56

qwert napsal:
Já už zjistil že je daleko lepší vzít od kluků co jezdí motokros jejich jednou závodně použité kvalitní značkové gumy a mám super svezení.Na S-12 není problém jet 300km na Krocana,tam si užít dobrou trakci v bahně a pak zase jet po asfaltu domů..

Také bych to tak řešil, ale bohužel nemám takové možnosti*helpless*. Zůstanu u E 07, solidní nájezd*clap* a za ty prachy - no nekup to*shop*... Do bláta se nechystám*blushing*, takže přežiju.

Přidal blejdamint dne 13-10-2013 08:01
#57

No jen lehce k me reklamaci, poslali mi za ni novou pneu a k mému úžasu při pohledu na DOT me zas oblilo asi zkouší mou trpělivost protože guma je dle dot stará dot je 4811 takže se drželi reklamy ze nekoupím starší gumu 3 let,takže tak.



Ja si fakt připadám, ze tj žijeme v Ho*.nech. Toť závěr k reklamacce e 07. Tuto značku si již nekoupím. Nemůže za to Mitas ale internetový prodejce. A jak jsem psal výše,kdo z této unikatni republiky uteče, tak. Ten vyhraje protože tohle je možné jen tady chtěl jsem napsat ve Svejkolendu ale to bych urazil pana ŠvejkA.

Přidal hobr dne 13-10-2013 11:04
#58

Máš pravdu, je to k zblití. Některé "výhodné" nákupy (i normální) přes internet jsou zdrojem nekonečných potíží. Co se týče pneu Mitas, tak nakupovat jedině od Rudy - Joe. Nechci mu tím dělat reklamu, ale je to člen fóra a kdo s ním měl něco do činění, tak jedině pozitivní zkušenost.

Přidal newman dne 13-10-2013 18:45
#59

Tak teď jsem v sobotu spěchal na sraz, lilo jako z konve, dálnice na Hradec
celou dobu 140 - 150 km/h.
Absolutní spokojenost. Ani náznak neklidu. Takže poslední, co mi chybělo k vyzkoušení. Ještě kdyby tak uměly bahno......... Pak by to byly pneu bez chyby ( alespoň pro mne)

Přidal 12345 dne 17-02-2015 10:55
#60

Ví někdo kolik se dá najet (expedičním tempem jak říká Jarda Šíma) na přední pneu E07 90-90/21?I za cenu že posledních 1000km se pojede po holé?

Přidal Brian1986 dne 17-02-2015 11:12
#61

Muj typ je kolem 27 tisíc km, když jsem měl na africe s tvým udaným rozměrem skoro 23tkm, tak tam pořád ještě nějaký vzorek byl.

Přidal Milanek dne 17-02-2015 11:30
#62

to uz je spis HODNE expedicni tempo :-) zaleži taky na tom jak más silný brzdy a jak moc je používáš - na pegasu jsem mel na 2 predni 3 zadni a na bawu mi predni mizi skoro rychlejc nez zadní - pokud ale chces jezdit až dohola tak pocitej jistých 15 a zbytek 0-10tis dle moto, pilota a druhu terenu

Upravil Milanek dne 17-02-2015 11:36

Přidal Brian1986 dne 17-02-2015 11:49
#63

i když je fakt, že mám 70kg plus oblečení*pray*, vyjímečně se spolujzedcem, foukám předek zadek 2,2 - 2,3 atm. převážně onroad, brždění motorem,

Upravil Brian1986 dne 17-02-2015 11:50

Přidal 12345 dne 17-02-2015 12:16
#64

Jedu po ose do Maroka a zpět a potřebuji najet na jedné sadě 10000km.(V žádném případě nepotáhnu pneu s sebou.Tak sonduji co by to vydrželo...:)

Přidal Brian1986 dne 17-02-2015 12:50
#65

záleží co se v Maroku chystáš vyvádět, pokud lítat po dunách tak to bych zvolil něco jiného než E-07, pokud asfalt a šotolinu, tak to vydrží bez problémů. taky záleží na čem se tam chystáš.

Přidal Marek_T dne 17-02-2015 14:41
#66

E 07 alebo Heidenau K60 Scout Ti musia dať 10.000 km aj pri ostrej jazde - na Heidenau dávam oveľa viac plne naložený a vo dvojici....čiže som nonstop preťažený ;)

Ale ako vraví Brian, na väčší off to nie sú práve najvhodnejšie pneu...

Přidal 12345 dne 17-02-2015 18:43
#67

Marek_T napsal:
E 07 alebo Heidenau K60 Scout Ti musia dať 10.000 km aj pri ostrej jazde - na Heidenau dávam oveľa viac plne naložený a vo dvojici....čiže som nonstop preťažený ;)

Ale ako vraví Brian, na väčší off to nie sú práve najvhodnejšie pneu...
Proboha chlapi,čtete vůbec na co odpovídáte?:oPsal jsem jasně že pojedu "expedičně" se zátěží 180kg ,na jednoválci s gumou 90 90 21.Nezajímá mne tudíž kolik vydrží 19"gumy a nejedu tam závodit off road.:)

Upravil 12345 dne 17-02-2015 18:44

Přidal braun4 dne 17-02-2015 18:57
#68

mne to vychazi 1 zadni a 2 predni E07.s tim,ze na zadni najedu 14tis.Jezdim 800GS

Přidal Joe dne 18-02-2015 07:18
#69

vlastimil napsal:
Marek_T napsal:
E 07 alebo Heidenau K60 Scout Ti musia dať 10.000 km aj pri ostrej jazde - na Heidenau dávam oveľa viac plne naložený a vo dvojici....čiže som nonstop preťažený ;)

Ale ako vraví Brian, na väčší off to nie sú práve najvhodnejšie pneu...
Proboha chlapi,čtete vůbec na co odpovídáte?:oPsal jsem jasně že pojedu "expedičně" se zátěží 180kg ,na jednoválci s gumou 90 90 21.Nezajímá mne tudíž kolik vydrží 19"gumy a nejedu tam závodit off road.:)

Vlastimile neboj, to dáš na těch gumách dvakrát

Přidal Milanek dne 18-02-2015 07:22
#70

jinak pokud je necháš 3-4 roky vystárnout tak se životnost ještě prodlouží o nejakých 30% :-D

Přidal Brian1986 dne 18-02-2015 12:11
#71

já mluvím o 21" 90/90-21