Název novinky: CENDURO :: HONDA XRV Africa Twin

Přidal Flash dne 17-08-2012 10:23
#99

afriky, tenery a u ostatních starších strojů se člověk nemusí bát ani 100 000 km na tachometru, (který mimochodem nenajdeš, páč má palubka jen 5 míst pro čísla, takže na 100 000 km máš zase novou motorku s 0 km *hilarious*
viděl jsem motor rozdělanej u supertenery po 140 000 km a člověk jen pro svůj vnitřní pocit to protáhnul honovací hlavou.. motor jak novej.. jo tenkrát se umělo dělat... když to má olej a všechno funguje (mazání, vzduchové filtry apod.) tak to snad nejde oddělat...

počítejte s tím že pod 50 tis km by to byla sakra náhoda kdyby se na něco takového narazilo ;)
ale jak tu někdo psal.. tenkrát se ještě přemýšlelo.. a těch pár much co ty motorky maj jako třeba zmíněné regulátory dobíjení (problém většiny starších strojů.. není se čemu divit.. vedro, bordel, špatnej přístup na chlazení... nic nevyddrží 30 let bez poruch... nic ! (a že to vydrží 20 let provozu a pak se to označuje jako hrozná závada ? o tom si myslím svoje... leckde se u nové motorky posere něco po 2 letech... to jsou závady, tohle ne...

a navíc tohle jsou spotřební věci... jako třebas brzdové kotouče apod... jednou vyměníš a máš klid.

já mám ještě původní regler na originál místě pod sedlem (u super tenery) kde opravdu není přístup vzduchu... jsem zvědavej kdy mi odejde :D) ale každej rok rozdělávám všechnu elektriku (konektory prostříkávám a vyfoukávám stlač. vzduchem.. dost to taky pomůže.. jde tomu trošku předcházet a hlavně, všichni víme co může odejít na cestě a není to více věcí než na prstech jedné ruky.. a na to se dá připravit.. ostatní je skoro nemožné :)