Název novinky: CENDURO :: Moje první motorka

Přidal LiborJ dne 25-03-2013 19:56
#12

Já jsem koupil svou první BMW a to R 1100 GS s najetými 60.000 km od člověka, který se o ni dobře staral. Dnes mám najeto 110.000 km, jediné co jsem měnil tak nějak nad plán byl Hallův snímač otáček. Jinak jen běžný servis (oleje, seřízení motoru, brzdové desky, atd..) což je cena stejná jak u jiných motorek, šetřím za řetězovky..... Olej nežere, motor jde jak hodinky.... O kardan je jen třeba se starat, měnit olej a občas (cca po 40.000 km vyměnit ložisko). Kardany se kazily na nových R1200GS (r.v. 2006-2007). Tam byly konstrukční problémy. Dobře udržovaný kardan na 11-ce je věčný. Sevisní interval 10.000 km, pánové bez urážky kdo z Vás to dnes má :D
Jestli jsi fanda Igora Brezovara, máš asi DVD z cesty napříč Amerikou, kde se nachomýtnul k místnímu srazu BMW, kde nebyly zvláštností stroje s najetými 200.000 mílemi.
Tím chci říct, že pokud koupíš udržovaný stroj, stáří se bát určitě nemusíš.... Tyto motory nás přežijí.
Běžný servis taky nestojí žádné horentní sumy, samozřejmě nesmíš jezdit do značkového servisu. Je tady pár moc šikovných kluků, kteří se baworáky zabývají a dělají za normální ceny.
Je to motorka, která je jednoduchá, ovladatelná, žádná bestie. A jestli máš 2 m, tak nebudeš mít ani problém s výškou sedla a trochu vyšší hmotností.
Co mě stálo hromadu peněz, tak to bylo dovybavení, ale to už byla jen moje volba...... (kufry, lauf, svod, podvozek, maska+světla, přídavná světla, sedla, atd..)

Dnes mám i novou 1200 GS ADV, a kdybych měl jednu prodat, tak 11-tka to určitě nebude.

Nakonec se zeptej Igora (je tady registrovaný), co ten jeho stroj už zažil a přežil.

Nemám nic proti Suzuki a jiným značkám (měl jsem i Afriku), ale nevěřím, že tyto motorky vydrží to co R1100GS (možná ta Afrika). Proto se jejich cena drží poměrně vysoko.
Nediskutuju o jízdních vlastnostech atp., třeba na V-Stromu jsem nikdy nejel.

To je můj názor.

Upravil LiborJ dne 25-03-2013 20:03