Název novinky: CENDURO :: Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný

Přidal tyfoza dne 02-04-2013 23:02
#106

Dneska jsem dal po setmění asi 70km při 3.5°C, na kopci bylo 2.4°C veselé testování to bylo. Regulátor napětí je pomalejší než AST, takže když zapnu vyhřívání gripů na maximum a zapnu dálkové, nahlásí AST poruchu dobíjení "charging error" a až potom to regulátor dorovná a chyba zmízí.
Testoval jsem AST- počitadlo kol, počítání rychlostí atd.

V tom AST je EEPROM paměť, která zvládá jenom omezený počet zápisů na buňku, takže se postupně při ukládání dat posunujeme v rámci celé paměti. Data ukládáme po ujetých 50m. Pamět v AST vydrží nejméně 150 000km.
Proto počítáme ODO - celkové najeté kilometry - zobrazí se to jako jedna z obrazovek v režimu "běžný provoz" NO RACE.
Když někdo s AST tyto kilometry najdete, bezplatně mu vyměníme tu paměť :D Ono teoreticky na funkci to nebude mít vliv, ale může se stát, že to dobře nepřečte nebo nezapíše aktuální hodnoty.

Řeším teď konektor na programování - když se AST zapne, napíše název zařízení a číslo verze. Bude možné to snadno aktualizovat, čtyři šroubky a připojit notebook.

V garáži je tepleji. Viz. foto.

Upravil tyfoza dne 03-04-2013 00:01