Název novinky: CENDURO :: Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný

Přidal tyfoza dne 25-03-2013 22:25
#67

pro Vlk: a Landal: Ogaři moc děkuju. Máte u mě pivo.
Ten postřeh s možností nastavit obvod kola při rallye, aby se srovnal itinerář je skvělý. To tam musíme mít.

Bude to trošku oříšek, protože v servisním nastavení máme obvod kola, z toho se počítá rychlost, vzdálenost - a podle toho jedou a na pozadí stále počítají počitadla kilometrů, co jsou vidět v režimu "běžný provoz". Aby se to AST dalo používat i jako tachometr. A ta počitadla musí přičíst reálný nájezd na rallye i když si nastavíš korekci obvodu kola.

Ale vidím to tak, že bude možnost korekce obvodu kola a když s tím číslem pohneš PLUS/MINUS, tak hned uvidíš jak se přepočítají kilometry TOTAL a PART, takže by to mohlo být i pohodlné.


--- ad nastavování TOTAL a pouze nulování PART, to je přesně jak funguje roadbook. PART je do nejbližší odbočky, nuluješ při průjezdu a posunutí na další řádek roadbooku. TOTAL je to co vidím na papíře a to si nastavím PLUS/MINUS.
Jsou vidět dvě čísla pod sebou a kdyby to spodní číslo PART nebylo, zas o tolik by se to nezvětšilo.
--- viditelnost OLED :) myslím, že budete všichni příjemně překvapení, když to stačí pilotům ve stíhačkách na zaměřovače a všechny info na hledí přilby, bude to stačit i na rallye
--- napájení bude přímo od baterky, teď už je to nutné kvůli tomu monitoru napětí a detekci dobíjení/přebíjení. Záložní baterku zatím nemáme, ale všechny informace si to při vypnutí uloží
--- dálkové ovládání jsou tři tlačítka, membránová klávesnice, hliníkový box 52×25×12mm zespodu M4 k uchycení. Jsou to tři tlačítka a tři odpory, vedou z toho dva dráty. Kdokoli si to může nahradit svým vlastní robustnějším řešením
--- sipmly rallye to bude vypadá to děsně složitě, ale není. Když si vybereš režim TRIPMASTER, tak se to je naprostá rallye jednoúčelovka. TOTAL, PART a nic dalšího nemusíš vidět. Tlačítko na přepínání režimů MODE je pouze na tom zařízení, takže nehrozí že bys to na dálkovém ovládání omylem přepnut.

Ještě jednou díky ! moc ! za ten postřeh ohledně nastavení obvodu kola. Je to logické, ale protože jsem první rallye jel jenom s tachometrem na motorce a bylo to peklo. A druhé mě čeká letos, tak zatím moc nevím.

Ono tohle celé vzniklo tak, že jsem se přihlásil na 13.4. na RBM2013. A říkam si, chtělo by to tripmaster. No tohle je výledek po 22 dnech snažení *hmm*

Upravil tyfoza dne 25-03-2013 22:26