Název novinky: CENDURO :: Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR

Přidal Joe dne 22-07-2015 19:29
#114

Cidas napsal:
Popravdě jsem trochu zmaten příspěvkem Joa "Mitasáka"... Má to být tlak kdy pneu při nazouvání naskočí do patky? Pokud ano, tak ať mi v Mitasu vysvětlí proč zadní e09 dakar 140/80/17 naskočila někdy při 4atm a Romtomovi snad dokonce v 6atm... Technici si udělali bezpečnostní odstup asi deset metrů než to naskočilo... Jinak abych se vrátil k původnímu tématu... e09 Dakar má obrovskou výhodu, že když ji píchneš, jde na ni ještě chvíli jet... naopak obrovská nevýhoda je, že ty poslední kusy se nedají v jednom člověku odšlápnout, no i ve dvou a víc lidech to bude dřina. Opravu zadní e09 dakar v polních podmínkách si neumím už vůbec představit...

Je to tak, že v současné době se sloučila výroba patek. To znamená, že je stejná pro dušovku a bezdušovku. Samozřejmě je to z důvodu ušetření nákladů na výrobu. Jinak se to dá "odšlápnout" stojanem (bočním) od motorky (pokud jsou na místě dvě). Usnadníš si to krátkou jízdou po prázdném kole. V Rumunsku jsem jel na půl atmosféře asi 30 km a nějak jsem to nepoznal :-). Nemá cenu se tady urážet jak to tady postupně pročítám myslím, že toto forum tady není od toho.

Upravil Joe dne 22-07-2015 19:31