Název novinky: CENDURO :: Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR

Přidal Cidas dne 21-07-2015 17:50
#108

PESY napsal:
lobo6 napsal:
Pesy ty ty dráty nemáš jen dlouhý ale i tenký tohle je forum o motorkách . No ale vystihl jses sám,vyvracet ti to tedy nebudu *tongue*


je to o motorkách,tak zůstaň zabedněnej,no *tup*

Jak se říká:chytrému napověz,hlupáka trkni *comfort*
...a dvojnásob to platí pro toho druhýho agenta,co se díví,že se špunty,s dokonce větším podílem negativního vzorku,na dálnici ve 130km/h vlní.
Jeden génius vedle druhýho *secret*


Přečti si to znovu a pořádně. PetrAT si stěžuje na chování nových e09 dakar... z toho vyplývá, že dřív to nedělaly a taky z jeho příspěvku vyplývá to, že to dělají jen krátkou dobu (nájezd) po přezutí. Vůbec si nestěžoval, že se obecně dakarky vlní na dálnici. Ostatní tady v podstatě urážíš, Petra AT si nazval ****em, a přitom děláš vola sám ze sebe. Lidi jako ty to cenduro jednou pohřbí, protože už to slušný lidi přestane bavit číst...

K tématu... Jezdím klasickou kombinaci tkc/e09D... na minulé sadě jsem najel 10tisíc, ale do nuly a na současné mám asi 4000km. Ta současná sada je asi dva měsíce stará, resp. obutá před dvěmi měsíci. Žádného nestandartního vlnění na dálnici jsem si nevšiml. Fakt je, že těch 130 po dálnici moc nejedeu. Jezdim tak do 120km/h. V každém případě, u minulé sady jsem udělal trochu chybu, když jsem ji foukanou na 2atm valil 600km po německých dálnicích ve 30C vedru. Zadní to celkem dala, ale přední TKC byla viditelně "jetá"... Současnou novou sadu jsem na dálniční přesun na radu Joa nafoukal na 2.6atm a ty gumy po cca 4000km vypadají nesrovnatelně lépe, než sada minulá.