Název novinky: CENDURO :: Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR

Přidal lobo6 dne 19-07-2015 13:49
#96

Joe napsal:
barney napsal:
Těch 230 kPa na pneu je maximální hustící tlak (za studena).

To je max. dosedací tlak při nahozeni na patku. Jinak ta pneumatika je přehřátá.


Uvítal bych oficiální vyjádření výrobce.Protože značky na bočnici mají udávat maximální tlak za studena jak píše Barney, což je poněkud zavádějící když je to v rozporu co udává Mitas v technickém listě u některých rozměrů.

Schválně jsem prolezl garáž a na všech pneumatikách Mitas jak E,C,EF je stejný štítek 230 kPa COLD a světe div se v katalogovém listě je u E-09 150/70 uveden max tlak 2,8 Bar

V rámci zefektivnění výroby je vyroben jen jeden štítek do formy a zákazník si má správné informace vyhledat na netu?

Osobně nemám s kvalitou Mitasek žádný problém, když je zničím vím že je to téměř vždy kombinace chyby v pravém zápěstí a lenosti dofoukat, ale držet se při huštění informacemi na štítku na bočnici, nepoužívat hlavu a nemrknout do manualu od motocyklu a do technického listu pneu, přidal bych se asi zanedlouho k nespokojeným zákazníkům. Přes všechny tyto informace stejně není zaručena životnost protože jak je známo "některé věci se stávají jen některým lidem" a ti potom brečí na forech a nejsmutnější je že "informovaní" experti radí ať reklamují.
Ať se nejdřív každý chytne za rypák a potichu hledá chybu nejdříve u sebe než začne kolem sebe kopat.

A abych neuvedl někoho v omyl hustím podle podmínek provozu a ne jen podle manuálů, ono je těžko radit každému vyhovuje něco jiného, každý má jiné přibližovadlo a o rozdílném stavu podvozku by se dal sepsat román o třech dějstvích.