Název novinky: CENDURO :: Srovnávací testy cestovních endur

Přidal xx4 dne 26-10-2012 21:35
#16

tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel:D
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše*argue*


No spíš vadí,když se lidem kteří mají na své motorce najeto řádově desítky tisíc kilometrů,snaží někdo namluvit,že jejich zkušenosti jsou nic,proti pocitům člověka,který se na ní povozí jedno odpoledne.Podle toho, co ten panáček psal,bych řekl,že si jaksi pozapomenul nastavit podvozek.Asi zrovna přesedl z Triumphu,který jej nastavitelný nemá .*secret*
Ad spotřeba.Nevím kde to pobral,když zkušenost majitelů je jiná a naopak ve všech testech Triumphu jej kritizují za spotřebu-divné.

Ad tzv hrabání v terénu...*hmm* No nevím.Je fakt že Lc8 má hodně rychlý náběh výkonu,ale je to jen o tom,že je potřeba se naučit pracovat s pravou rukojetí a to chce čas.Po koupi Lc8 jsem se taky chvíli musel učit a vzhledem k tomu,že pan redaktor prý sedlá Afru,bych si tipl,že je prostě zvyklý kroutit heftem jak magor,protože Afra to stádo koníků má při vší úctě krapet poslabší.Tříválec Triumphu má logicky jemnější motor,který si dá víc líbit a neklade na pilota takové požadavky na práci s plynem.Není to klad ani zápor,je to vlastnost..
Když si tak shrnu,dělá na mě celý článek dojem PR produktu....

...aby nedošlo k mýlce.Nový Tiger bude na 100% pecka a já patřím mezi velké fandy trimpháckých tříválců,ale o Lc8 je tam napsáno spoustu nesmyslů až hovadin a to majitele LC8 dráždí.Myslím že je to i pro Triumph nedůstojné,pokud se takovým způsobem snaží o nějaké body u veřejnosti .Doufám že se mýlím a jde jen o pitomost redaktora

...jo a Lc8 už nemám.:)

Upravil xx4 dne 26-10-2012 21:37