Název novinky: CENDURO :: Řetězová sada DL-650

Přidal karas1 dne 14-07-2012 19:09
#1

Zdar,
řeším momentálně řetězovku a nevím která je ta pravá. Bude tu dobrá duše která mi poradí ? :) Dl 650 , rok výroby 2005, bez ABS. Děkuji předem.

Přidal PetrAT dne 14-07-2012 19:26
#2

http://www.elit.c...y-did.aspx
http://www.motore...avani.html
a určitě najdeš i jiné ...

Přidal xx2 dne 14-07-2012 21:16
#3

Fa motořetězy.cz můžu doporučit okamžité dodání super jednání*tup*

Přidal Sergej dne 14-07-2012 22:02
#4

otazka.. po kolkych km ju menis?

Přidal motoblb dne 15-07-2012 09:59
#5

Ahoj nacpi tam ZVMX cenu máš v PM http://www.motore...-0406.html ( 525ZVMX - nejvyšší řada DID, o 10% větší odolnost proti opotřebení než předchozí řada ZVM2. Řetězy s X® těsnícími kroužky určené pro vysokovýkonné sportovní a sportovněcestovní motocykly. Řada 525 ZVMX je ideální pro 2V motocykly (Honda Varadero, V-strom, Aprilia RSV,...) pro výborné provozní vlastnosti a životnost)

Upravil motoblb dne 15-07-2012 10:02

Přidal lobo6 dne 15-07-2012 10:57
#6

motoblb napsal:
Ahoj nacpi tam ZVMX cenu máš v PM http://www.motore...-0406.html ( 525ZVMX - nejvyšší řada DID, o 10% větší odolnost proti opotřebení než předchozí řada ZVM2. Řetězy s X® těsnícími kroužky určené pro vysokovýkonné sportovní a sportovněcestovní motocykly. Řada 525 ZVMX je ideální pro 2V motocykly (Honda Varadero, V-strom, Aprilia RSV,...) pro výborné provozní vlastnosti a životnost)


10% větší odolnost proti opotřebení proti skoro 30%mu nárůstu ceny oproti řetězové sadě DID pouze s jedním X

To se mi teda nezdá výhodné když uvážíme že řetězovka je spotřební materiál a nevíce jí stejně ublížují absence číštění a neodborné zásahy provozovatele při dopínání, a případná malá vůle vztažená k zatížení motocyklu (přetíženého hliníkem) Dále málokdo mění pastorek se žraločími zuby a tím řetěz opět trpí (rozeta je v klidu)

Na své (udýchané49KW) DL650 jsem měl od novoty najeto 68tkm na slovy dva řetězy, čtyři pastorky a rozeta zůstávala stále původní.

Přidal Marselus dne 15-07-2012 11:04
#7

Já mám tuto, ale na litra a max spokojenost - cena 2600 a to nepatřím mezi příkladné ošetřovače řetězu . Mažu když si vzpomenu cca jednou za 1500km . Jezdím 99% ve dvou naložený jak autobus on i off - co zvládne mašina a mám tam na něm teď 20 tis a zatím v pohodě . Určitě do té sady půjdu znovu.
http://www.motore...-0406.html

Přidal qwert dne 15-07-2012 11:11
#8

motoblb napsal:
Ahoj nacpi tam ZVMX cenu máš v PM http://www.motore...-0406.html ( 525ZVMX - nejvyšší řada DID, o 10% větší odolnost proti opotřebení než předchozí řada ZVM2. Řetězy s X® těsnícími kroužky určené pro vysokovýkonné sportovní a sportovněcestovní motocykly. Řada 525 ZVMX je ideální pro 2V motocykly (Honda Varadero, V-strom, Aprilia RSV,...) pro výborné provozní vlastnosti a životnost)


Vyplatí se to když ZVM2 mám o litr levněji?

Přidal motoblb dne 15-07-2012 12:19
#9

qwert napsal:
motoblb napsal:
Ahoj nacpi tam ZVMX cenu máš v PM http://www.motore...-0406.html ( 525ZVMX - nejvyšší řada DID, o 10% větší odolnost proti opotřebení než předchozí řada ZVM2. Řetězy s X® těsnícími kroužky určené pro vysokovýkonné sportovní a sportovněcestovní motocykly. Řada 525 ZVMX je ideální pro 2V motocykly (Honda Varadero, V-strom, Aprilia RSV,...) pro výborné provozní vlastnosti a životnost)


Vyplatí se to když ZVM2 mám o litr levněji?
:D jak víš kolik sem mu napsal cenu:DNe ten zvmx je o 600,- dražší než zvm2 ale je to na něm do čeho hopsne,je to o tom jak jezdí,ale vlastní zkušenost-řetěz RK nejnižší řady na xj 600 s 25kw jetý dědulou 55let :D a šponoval se co 300km:o po třetím šponování letěl na reklamaci

Přidal qwert dne 15-07-2012 12:29
#10

Já ted z netu koupil RK nejvyšší řady ale na krabičce je napsáno do 500ccm.Tak jsem zvědav kdy ho přetrhnu..:o

Přidal motoblb dne 15-07-2012 12:41
#11

qwert napsal:
Já ted z netu koupil RK nejvyšší řady ale na krabičce je napsáno do 500ccm.Tak jsem zvědav kdy ho přetrhnu..:o
Musíš vše omezit na 50% a snad to bude ok:D:D

Přidal karas1 dne 15-07-2012 21:54
#12

Vypadá to že si vezmu ČZ, jen jak je to s tím ABS. Já mám Zuzanu bez ABS, ale tam mají pouze s ABS. Můj názor je takovej, že by mezi tím neměl být žádný rozdíl. Najeto mám 21 000 Km na tuhle řetězovku . Odešla mě při zpáteční cestě z Norska. Kdybych jel jel ještě o 1000 Km dál , tak ji nemám kam šponovat.

Přidal xx2 dne 15-07-2012 21:56
#13

qwert napsal:
Já ted z netu koupil RK nejvyšší řady ale na krabičce je napsáno do 500ccm.Tak jsem zvědav kdy ho přetrhnu..:o

Jsou výborný RK a nikdy jinak :D*secret*

Přidal PetrAT dne 15-07-2012 22:10
#14

Dewal napsal:
Vypadá to že si vezmu ČZ, jen jak je to s tím ABS. Já mám Zuzanu bez ABS, ale tam mají pouze s ABS. Můj názor je takovej, že by mezi tím neměl být žádný rozdíl. Najeto mám 21 000 Km na tuhle řetězovku . Odešla mě při zpáteční cestě z Norska. Kdybych jel jel ještě o 1000 Km dál , tak ji nemám kam šponovat.

ABS snad na výběr řetězovky nemá vliv
Mě takhle odešlo RK po 19tkm totální mrtvola. Bohužel mě to potkalo na cestě do Turecka. Domů jsem dojel s řetězem skoro na zemi
Momentálně jedu zlatou ČZ. Mám na ní 12tkm. Zatím 1x došponování. Mažu PDL když jezdím kolem komína a nebo běžný sprej od Louise na dovolené

Přidal ivan66 dne 15-07-2012 22:20
#15

Já najel na D.I.D. 31000km. Sice mi řetěz zvonil i po dotažení už od 12000km
a na cestě z Rumun za mnou nikdo nemohl vydržet, řetězové kola od JT
byly trošičku jinam směrované, ale vydrželo to.
Teď jsem taky chtěl ČZ, ale radši jsem na doporučení zvolil zesílenou sadu D.I.D.
Hoši měňte ty řetězy*blushing*

Přidal xx2 dne 15-07-2012 22:20
#16

Jo ČZ řetězy nejsou co bejvaly kvalita šla rapidně nahoru*tup*má ho Luděk na Triumphu a rozhodně se s ním nemazlí ....medvede dodej recenzi:)