....nebylo by to nic speciálního kdyby to nebyl rok 1966 a nebyla to 5ti válcová 125
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
qwert napsal: A ještě k tomu čtyřtaktní.. A taky Honda 250 šestiválec a Guzzi 500 osmiválec..
osmiválcovou guzzi si pamatuju když jsem četl staré svázané Světy motorů - v ročník u1955 to avizovali jako protooyp a v ročníku 1956 jako skutečný stroj s velkým očekáváním zda to vyhraje MS - 8 válec do V s kapotáží jak bylo tehdy moderní i přes přední kolo
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
qwert napsal: A ještě k tomu čtyřtaktní.. A taky Honda 250 šestiválec a Guzzi 500 osmiválec..
osmiválcovou guzzi si pamatuju když jsem četl staré svázané Světy motorů - v ročník u1955 to avizovali jako protooyp a v ročníku 1956 jako skutečný stroj s velkým očekáváním zda to vyhraje MS - 8 válec do V s kapotáží jak bylo tehdy moderní i přes přední kolo
JJ Honzo to byly časy..NSU tenkrát mělo kapotáž celou ručně vyklepanou s hliníkového plechu..
Podle mě pouze v tom co vše dokáže šikovnej kutil vyrobit :-) Jinak je to splácanina z dílů, který k sobě nepatří nejen ročníkově, ale ani typově.
zadní lampa, sedlo, šlapky - bicykl
pláště -kárka
rám, blatníky, kryt řetězu - poslední modely 11
ráfky - první modely S 11
nádrž je cca o 1/3 větší než byla použita při ceste na Sinaj
karburace z bůhvíčeho
elektriku, lak a ten slepenec kolem válce nemá cenu řešit
Tak, tolik pohled "rypáka" :-)))
Upravil Smudla dne 24-07-2013 14:57