28.3. 2024 10:14
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
· CENDURO VÍTANIE JAR...
Reklama
Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Honda XL750 Transalp
· Moto Guzzi Stelvio
· Motodoplňky Marselus
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· Zamykatelné držáky telefonů
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [975]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
KTM 800
Miguel
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 17-02-2018 16:24
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

Tomu se říká diskuse. On řekne svůj, já řeknu svůj, pak přijde někdo, kdo nemá žádný, a řekne, že s někým z nás souhlasí. A všchny nás má pánbůh stejně rád...
 
satos
#22 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 17-02-2018 17:02
Člen

Příspěvek: 116
Založený: 31.05.17

Mne je úplne jedno, koľko je tá motorka ľahšia od konkurencie. 180 kíl je veľa a motorky s touto hmotnosťou sa vyrábali už za Františka Jozefa. Áno, výkon je niekde inde, ale neverím, že niekto si ide na takejto motorke zaskákať, zadriftovať, páliť to na zadnom na Ukrajinu, Rumunska, Albánska, Magadan... A borci, čo jazdia amatérske rely na "označených" tratiach majú nejakú istotu, že ich niekto nájde, až zostanú ležať pod 200kg.
Áno, diaľničné presuny, ale 160 km/h na nových E09, no, nejde to k sebe. Takže E08, nakoniec, šotolina OK, rovnako ako čisto asfaltové pneu.
Jednoválec? Za mňa žiaden problém. A ak by 690 enduro nebolo tak ****ne sprevodované + malo nejakú ochranu pred vetrom, 150 by som na diaľnici držal úplne v pohode.
Prídavné nádrže z druhovýroby? Aké? Nádrž od Rady zníži úroveň sania (brodivosť, asi 10 cm) a ak chceš tankovať, tak sedadlo (a bagáž) dole. Evo2 sú ďalšie dva nádrže s ďalšími dvomi plniacimi hrdlami, neuzamykateľnými. Rozšíria motorku na kolenách a neposkytnú ochranu pred vetrom.
Kokpit? Áno, kokpit. Nech nefúka na krk a mám kde upevniť navigáciu a všetko je na očiach, vrátane tacho+otáčkomer.
Inak, to bude zábava s tým plexi, čo má nová 790 Adv. 100 koní, to pôjde v pohode 170, čo? Ale plexi má ako ja na 690. Radím hlavu dole.
Som presvedčený, že je to dobá motorka, ale pre bežného jazdca-cestovateľa nič nové na trhu. Ja som očakával niečo v kategórii CCM450, PR7, viac orientované na enduro, nie asfalt.
 
Miguel
#23 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 17-02-2018 19:24
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

Vy říkáte na Slovensku přednímu plexi "kokpit"? Zajímavé označení. Dá se koupit i na 690ku, ten "kokpit".
Ještě jednou, tohle je dvouválec, nikdo z konkurence takovou motorku nevyrábí. Motáš hruška, jabka a ještě aj zemiaky...
když máš problém s benzínem, dáš si dozadu dva kanystry od Rotopaxu. Ale ne, to zase nebude ono. Takových jako ty je všude plno. Motorka nemá padáky! Když je má, tak je těžká! Když je sundáš, tak tě výrobce okradl! Když má výkon, je ho moc, když ho nemá, je ho máloSmile
A tak pořád dokolaSmile na trhu je motorek jak sranců, každý si vybere, ale vždycky si najde někdo, kdo by chtěl vyrobit přesně podle jeho představ, na míru, a když by ji vyrobili, řekl by, že je moc drahá...
 
MadMike83
#24 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 17-02-2018 19:28
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 153
Založený: 22.08.10

Dvouvál už asi nikdo lehkej neudělá. Nevěřím, že yamaha na tom bude lépe. Mě by zas nejvíc vyhovoval takovej himalayan 500ccm 35kw a byl bych bohatě spokojenej. Takže asi zůstanu u mastodonta jako univerzála.
Upravil MadMike83 dne 17-02-2018 19:29
 
Miguel
#25 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 17-02-2018 20:01
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

Yamaha bude o třicet kilo těžší...
 
satos
#26 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 17-02-2018 20:55
Člen

Příspěvek: 116
Založený: 31.05.17

Migueli, tvojou logikou asi považuješ kokpit v lietadle za jeho čelné sklo. Hm, čo už.
Na motorku sa toho dá navešať veľa. Ja by som však preferoval, že keď si kúpim motorku za 9-10 litrov (€), má aj nádrž, blastre, sedadlo, na ktorom sa dá aj sedieť..., proste hotovú motorku. Ak môže mať 3 nádrže a len jedno plniace hrdlo CCM450, problém spraviť to isté na 690 už v sérii?
Majitelia 660 Tenere ti povedia, ci padáky na tú motorku sú nevyhnutné. A asi aj viem odpoveď majiteľov novej Afriky.
Takže tu hovorím o dokončenej motorke už v sérii a to mohlo KTM dokončiť 690 enduro.
Myslím, že niekde okolo 180kg suchej sa hýbu aj F800GS, Tiger 800, ešte??? A keďže mne 100 koní nijako nepomôže, keď potrebujem motorku vycúvať z hlbokého brodu (ktorý som zle odhadol), alebo vytiahnuť z blata, tak pre mňa 790 Adv. je len ekvivalent vyššie spomenutých.
Ale vraj tých motoriek je jak sranců? Tak poraď nejaké enduro na ktorom s úsmevom dám aj presun na asfalte. Mne sa javia CCM450, PR7 a viac neviem. Poraď priateľu.
A jo jo, dá sa dokúpiť aj predná maska s všetkým potrebným (aby sme si rozumeli, ze nehovorím len o plexi) na 690. Myslíš tie nehomologované?
 
Miguel
#27 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 10:10
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

Mám pocit, jako bys hledal auto, které zajede super čas na okruhu, potom přebrodí řeku a projede lesem a nakonec to vše ujede na jednu nádrž s dojezdem 1000 km....
Proč se pídíš po motorce, která je schopná na asfaltu, když máš obuté špunty, které je z principu hovadina huntovat na asfaltu větší rychlostí než 100-120 km/h...
Ty chceš "hotovou motorku" ale jaksi zapomínáš, že každý si pod tím pojmem představuje něco jiného...
Někdo potřebuje větší nádrže, jiný větší větrný štítek, jiný lepší stupačky...
Tohle je prostě jen jedna alternativa, kdo chce, koupí výbornou 690/701, kdo nechce koupí něco jinýho, třeba CRF250 Rally, nebo SWM 650... Jediný úbytek, který vidím, je že zmizely jednoválcový endura, to ano...
 
Miguel
#28 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 10:14
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

F800GS i Tiger 800 jsou okolo 195 kilo suché... A nechápu, proč někdo srovnává hmotnost natankované motorky, když je přece jen na tobě, kolik si tam dáš benzínu a na výrobci, jak velkou dá nádrž....
 
Miguel
#29 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 10:14
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

A na té CCM bych nechtěl jet ani pro rohlíky, hlavně stojí takový ranec, že když si vyladím 690/701 podle svých představ, ještě ušetřím...
 
Palo7
#30 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 11:22
Člen

Příspěvek: 263
Založený: 31.12.13

po tom co jsem měl možnost se svést na 1290 Adventure v pískovně a i ně+jaké výjezdy apod., tak musím říct že i ty mastodonty fungují. Mít nad 190cm a 90kg, tak hned beru, nebo 1090R. Jsem malej a lehkej a tak čekám na 790. Jednoválec nechci, mám a dobrý, ale dvouválec je o kus ve všem lepší, jak na silnici, tak v terénu. Yamaha bude možná podobně těžká, ale ten motor jak je vysoko, tak bude mít blbé těžiště, už MT7 je pocitově těžší než MT9
 
satos
#31 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 19:04
Člen

Příspěvek: 116
Založený: 31.05.17

Migueli, tvoj pocit zo mňa, že čo chcem, je mylný.
A dovolil by som si nesúhlasiť, že zmizli jednovalcové endura. Jednovalcové endura nevymiznú, pokiaľ budú spaľovacie motory. Ale asi miznú jednovalcové cestovné endura. Enduro a cestovné enduro je kapánek rozdiel. A to sa nechytám za slovíčka. To sú dve rozdielne kategórie. Ale problém bude asi v tom, že niektorí majitelia cestrovných endúr jazdia aj časť po enduro terénoch a preto si myslia, že majú enduro. Lenže enduro trať je vlastne zjazdná aj na Jawe 350.
Palo7, o schopnostiach tebou spomínaných motoriek a im podobným ani v najmenšom nepochybujem. Len je rozdiel, či sa s takouto motorkou zastavíš vo výjazde na pískovně, alebo na obdobnom výjazde v lese a si sám. Ale nemusí to byť ani les. Môžem dodať pár trás v Rumunsku, ktoré nejdú lesom. Cieľom sú nádherné výhľady a trasy po hrebeňoch. Len sa tam dostať. Cestovné enduro je na to jak stvorené, po vlastnej osi do Rumunska a potom tie výjazdy a kochačka hore. No a tie výjazdy by som na 220-230 kilovej motorke + batožina nechcel ísť, resp. ja by som ich asi nevyšiel. Toto nie je pískovna, toto je realita.
 
Miguel
#32 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 20:14
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

ach jo, Satosi...
to co popisuješ běžně borci absolvují na ostrých motorkách. co nesjedou ani oni, to sjede motorka trialová. potom jsou zase úseky, které sjedou i velké cestovní endura, potom jiné úseky, které už zvládnou menší endura, okolo 150 kilo.
a pak jsou jezdci jako Chris Birch, kteří na velkém cestovním enduru vyjedou to, co my na ostré...
asi tě překvapím, ale nic není černé, ani bílé.
když nás pojede pět, klidně pojedu na velkém GSA a vzájemně si budeme pomáhat, když to někomu spadne... motáš páté přes deváté, Tenere je cenduro, ale 690 enduro, ale do té doby, než se na ni nepřipevní dopředu plexi, pak už je to zase cenduroSmile pytlíkuješ, krabičkuješ, sortuješ a samozřejmě, jenom ty přesně víš co je co a kam to patří...
mrkni sem
http://www.youtub...user/plawa
Upravil Miguel dne 18-02-2018 20:14
 
Miguel
#33 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 20:16
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

a tenhle pán zase tvrdí, že motorka se 150 kily je moc těžká a jedině takhle je to správně
http://therolling...com/500exc
 
satos
#34 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 21:09
Člen

Příspěvek: 116
Založený: 31.05.17

Čo bežne borci absolvujú na ostrých motorkách? Idú na nich po vlastnej osi 600-1000 km a potom robia tie výjazdy, alebo tie ostré motorky naložia do dodávky? Lebo v tom je rozdiel medzi cestovným endurom a endurom.
Čo pytlikujem a krabičkujem? Len som okomentoval, že motorka so 180 kilami (suchej) nie je žiadna nová pecka na trhu. Počet valcov, výkon a ani superpodvozok ti nepomôže, pokiaľ tá motorka napríklad ľahne na teba, alebo uviazne v rigole, koľaji...
A že ak by dokončili 690 enduro a spravili z neho cenduro, bola by to parádna motorka, hltať kilometre na asfalte a silný nástroj v teréne.
150kg je dobrý kompromis a ak sa niekto spýta, aký je rozdiel medzi 150kg a 180 kg, tak rozdiel je 30kg. Lenže kto neskúsil, odpoveď nepochopí.
 
Miguel
#35 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 18-02-2018 21:53
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

Buď jedu offroad nebo asfalt. Jaký má pro mě smysl jet do Maroka 3000 km po asfaltu kvůli offroadu...
Mam v garáži motorky od 105 do 270 kg... dá se jezdit se vsema, přijde na to co...
 
satos
#36 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 08:31
Člen

Příspěvek: 116
Založený: 31.05.17

To 105 kilové máš nejaké enduro? A na čo? Veď: "No to je panečku legrace...
950 Superenduro R vážilo 185 kilo, nemělo ABS a nikdo ho za "cestovní motorku" nepovažoval." (Miguel, Přidané 17-02-2018 14:34)
185 kilo a dokonca superenduro. Ľahké enduro odnes do zberu, to je už prežitok. A najnovší trend je 1290 s 230 kilami. Problém je len cena, inak by si inú motorku na enduro závodoch ani nevidel.
 
Miguel
#37 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 09:50
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

ale příteli, na lyžích se přece jen taky všechno nejezdí na jedněch prknech.... To je naprosto normální. Je fakt, že při ultrabrutálních situacích může být i stokilová ostrá těžká... někoho jednoválec na cestě prudí, tak teď bude mít možnost lehčího dvouválce, vlastně nejlehčího...
a až přijde nová T7 od Yamahy, první co se v testu bohužel dočteme je, že váží 210 kilo suchých, možná 205...
btw. teď koukám, že někdo dokázal zastavět do CRF250L pětikklo z CBX...
http://idratherbe...to-market/
Upravil Miguel dne 19-02-2018 09:51
 
Palo7
#38 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 12:52
Člen

Příspěvek: 263
Založený: 31.12.13

Ta Honda CRF s 500 motorem ve verzi Rally a za 180 by byla skvělá
 
OffroaderTE
#39 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 14:48
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 121
Založený: 19.08.16

chlapi pěkně jste se do sebe pustili, zatímco jsem koukal o víkendu na olympiádu :-) ale aspoň to tu žjie!!! za mě ta 790 je zajímavá, ale nekoupím si ji. Vrazil jsem všechnu energii a prachy do vytunění HQ 701. Takže přední nádrž + přední věž, kapotáž, kokpit at tomu každý říká jak chce. Praktičnost vytuněné motky ověřím tento rok, ale už teď mám dilema... a to jsou gumy....pojedu na Balkán po ose nebo na vozejku ?? Obul jsem tam Mitas Rockrider, vyzkouším a uvidím. Vím že se mi nechce sjíždět špunty po asfaltu a pak v horách lamentovat, že to nejde vyjet protože jsem nechal vzorek někde na dálnici :-( vloni jsem jel Bosnu na Alpovi na E09 a na mokrém blatíčku to bylo neovladatelný a vylehl jsme na nejbližší skalku. Proto jsem se rozhodl pro Rockridery, ty už na pohled mají větší špunty než 09 a jsou prý dostatečně tvrdé, aby neshořely v létě při 35°C na asfaltovém přejezdu 100 km... no uvidíme
tož tak, jinak za mě každá nová motorka v tomto segmentu na trhu bude oživením, někdo má radši 1val někdo přidá další válec i za cenu zvýšené hmotnosti. Každý má své zkušenosti, mě se zasekl Alpík v koleji na Velikim Vrchu, sedl si břichem na zem a nebylo možné ho vyprostit bez pomoci dalšího jezdce. kdo jezdí sám je pro něj váha motky hodně důležitá, taky stavba a prostupnost terénem. Osobně taky nechápu jezdce s GS co pouští do těžšího terénu a vyjetých kolejí. Ale jak píšu máme podobné požadavky, ale přesto se rozhodneme každý jinak. já budu letos testovat jednoval HQ 701 s doplňky, je pořád lehká výkonná a s terénem si snadno poradí. Vloni jsme na lehkém enduru HQ 310 najížděl cesty v Rumunských horách, vím že je dám v poho i na HQ 701, na Alpu bych si tam netroufl, ani ne kvůli prostupnosti, ale hlavně kvůli váze motky, tož tak
 
Miguel
#40 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 15:05
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

každá motorka má svoje limity, v Bosně na šotolinách je GS v pohodě...
ale když pojedu offroad, tak se nechci před tím tisíc km plácat po asfaltu...
u GS neexistuje pro bláto obutí...
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 39

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,336
· Nejnovější člen: David1983
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.04 sekund 355,887,444 návštěv