Minulý týden v Yamaze ve Vrbovce jsem zaslechl rozhovor- prý pro příští rok několik kusů pro ČR už bude k prodeji... A pak asi zas za rok?! Kdo má zájem rozhodně předobjednat.
Pak už se jen řešilo že je u té motorky trochu neštěstí že místo aby se do rámu postavil motor tak se kolem existujícího motoru postavila motorka... No neodvazuju se soudit.
Bvízka se k bvízce naklání
Viděl jsem tuhle Yamahu i KTM 790 ADV na motosalonu a přiznám se že na první pohled je ten rozdíl v ceně 100 tisíc adekvátní. Zpracovaní, komponenty a materiály jsou na první pohled na KTM o parník jinde..
Myslím, že rozdiel 100 litrov medzi cenami 400 tisíc a 500 tisíc je iný, ako medzi 250 a 350 tisíc. Lebo v tom druhom prípade je cieľová skupina zákazníkov iná, hlavne čo sa týka finančných možností. Cena pod 10 tisíc € je v porovnaní s konkurentmi (790, Afrika...) veľmi dobrá a motorka (aspoň pre mňa) je pekná. Ak som kedysi jazdil na jej predchodkyni XT660Z a vlastne som nemal žiaden problém (okrem hmotnosti, ktorá však zas nebola oproti konkurentom zlá), tak toto je asi krok ďalej a za prijateľnú cenu. Na nedeľné jazdenie do kostola by som ju teda bral.
Pozdě, ale přece! Technika klasická, proti konkurenci možná slabší.., ale vypadá kua štíhle a šik..! Jestli udrží cenu, budu mít hříšný myšlenky pořídit k bábince pravnučku. Stejně jako na začátku videa..
Kdo jede na testování nepodíval by se jaké jsou plasty, zda meke jako má Lc8 nebo tvrdé jako má nová Africa? Zda je zadní tlumič bezne repasovatelny a jak pomalu se nechá jet plynule na jedničku a jak na mi navazuje dvojka?